×
×
جدیدترین‌‌ها

عملیات امنیتی پیش‌دستانه در بغداد در آستانه اربعین

  • کد نوشته: 18917
  • شهریور 15, 1400
  • تیم رسانه‌ای امنیتی عراق از اجرای عملیات امنیتی پیش‌دستانه در بغداد خبر داد که در نتیجه آن چندین مظنون بازداشت و تجهیزات، سلاح در مناطق مختلف بغداد کشف و ضبط شدند.
    عملیات امنیتی پیش‌دستانه در بغداد در آستانه اربعین

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از سومریه نیوز، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق اعلام کرد، صبح امروز (یکشنبه) یک عملیات پیش‌دستانه و ویژه با هدف تامین امنیت بغداد و با نظارت فرماندهی عملیات بغداد انجام شد. نیروهای مشترک از تیپ ۵۵ و لشکر هفدهم پیاده نظام عملیات تفتیش و بازرسی منطقه «الرضوانیه» و مناطق اطراف آن را در جنوب بغداد اجرا کردند که هدف از آن خشکاندن ریشه‌های تروریسم و تعقیب و پیگرد گروهک‌های تروریستی داعش و فرصت ندادن به کسانی است که به دنبال ایجاد ناامنی در عراق همزمان با نزدیک شدن اربعین حسینی هستند.

    تیم رسانه‌ای امنیتی عراق همچنین اعلام کرد، نیروهای امنیتی در شهرستان‌های «الکرخ» و «الرصافه» به انجام وظایف خود در خصوص تفتیش و بازرسی و تعقیب گروهک‌های تروریستی و جنایتکار ادامه می‌دهند و آنها موفق شدند براساس احکام قانونی مختلف ۱۲ متهم را بازداشت و مقادیری مواد مخدر و تسلیحات را کشف و ضبط کنند و این افراد بازداشت شده به طرف‌های ذی‌ربط ارجاع داده شدند تا مجازات شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *