×
×
جدیدترین‌‌ها

سفرهای غیرورزشی‌ها به المپیک توکیو بررسی شود

  • کد نوشته: 16594
  • مرداد 20, 1400
  • عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی اعزام افراد غیرورزشی‌ به المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.
    سفرهای غیرورزشی‌ها به المپیک توکیو بررسی شود

    به گزارش نخست نیوز ، «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به سفر تعدادی غیر ورزشکار به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن گفت: در بازی‌های المپیک توکیو ۶۵ ورزشکار اعزام شدند ولی همراهان ورزشکاران ۱۸۸ نفر بودند که بسیاری از آنها مربی و رییس فدراسیون هم نبودند.

    عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در مسابقات المپیک این دوره رییس فدراسیون اسکی با چه هدفی اعزام شده است یا وقتی تیم هندبال به این مسابقات اعزام نشده، رییس فدراسیون هندبال برای انجام چه کاری به محل برگزاری مسابقات رفته است؟

    نماینده مردم محلات بااشاره به حضور روسای سابق فدراسیون‌های دو و میدانی و تنیس در المپیک ۲۰۲۰ گفت: این افراد با چه هدفی به توکیو رفتند. همچنین وزیر ورزش و جوانان به چه منظور با خود بادیگارد به ژاپن برده است؟ آیا قرار بود در توکیو آقای وزیر دچار تهدیدی شوند؟ همچنین رییس فدراسیون شنا تا دو هفته بعد از بازگشت ورزشکاران این رشته با پول بیت المال در توکیو مانده است.

    سلیمی از هیات رییسه مجلس خواست که به کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش دستور دهد این سفرهای نجومی و بی‌ربط برخی از ورزش‌ها را هم که در این دوره از بازی‌های المپیک صورت گرفته، مورد بررسی قرار دهند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *