×
×
جدیدترین‌‌ها

افتتاحیه نمایشگاه طراحان مد ایران/ تقدیر از طرح برتر ایران‌باستان

  • کد نوشته: 1233
  • مهر 17, 1397
  • نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه «دیبا» و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فردا با تقدیر طراحان برتر با موضوع ایران باستان آغاز به کار می‌کند. به گزارش گشت و گذار، نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه «دیبا» و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، […]

    افتتاحیه نمایشگاه طراحان مد ایران/ تقدیر از طرح برتر ایران‌باستان


    نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه «دیبا» و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فردا با تقدیر طراحان برتر با موضوع ایران باستان آغاز به کار می‌کند.

    به گزارش گشت و گذار، نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه «دیبا» و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۸ تا ۲۰ مهر در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین و با حضور ۵۰ برند مطرح و صاحب سبک آغاز به کار می‌کند.

    آئین افتتاحیه این رویداد، ۱۸ مهرماه، ساعت ۱۱ و با حضور جمعی از هنرمندان و چهره‌های مطرح عرصه‌های مد و لباس، سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار می‌شود.

    نمایشگاه طراحان مد ایران هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان و فعالان عرصه مد و لباس بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

    برای نخستین بار در این نمایشگاه، نقاشی و خوشنویسی روی پارچه و لباس به صورت زنده توسط هنرمندان انجام می‌شود، در پایان این رقابت از ۳ طرح برتر از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و این گروه تقدیر به عمل می‌آید.

    آئین اختتامیه نمایشگاه طراحان مد ایران یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، هنری و هنرمندان عرصه مد و لباس برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی yon.ir/Dibba مراجعه کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *