×
×
جدیدترین‌‌ها

جانشین ستاد های مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی در نشستی خبری اظهار داشت:
خمیر مایه های ستاد های مردمی را قبل از عید ریختیم

  • کد نوشته: 11535
  • خرداد 31, 1400
  • علی ارباب | نخست نیوز با فاصله چند ساعت از اعلام نتیجه قطعی، انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری، جانشین ستاد های مردمی خراسان رضوی نشست خبری برگزار کرد. علی اصغر رشید در این نشست ابتدا به چگونگی شکل گیری ستاد های مردمی اشاره و اظهار داشت: قبل از عید نوروز بر آن شدیم […]

    خمیر مایه های ستاد های مردمی را قبل از عید ریختیم

    علی ارباب | نخست نیوز

    با فاصله چند ساعت از اعلام نتیجه قطعی، انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری، جانشین ستاد های مردمی خراسان رضوی نشست خبری برگزار کرد.

    علی اصغر رشید در این نشست ابتدا به چگونگی شکل گیری ستاد های مردمی اشاره و اظهار داشت: قبل از عید نوروز بر آن شدیم تا خمیر مایه های ستاد های مردمی آیت الله رئیسی اعم از کشوری، استانی، شهرستانی، روستایی و محلی را بریزیم که بر این اساس 122 ستاد مردمی در استان شکل گرفت.
    بیش از ده هزار نیروی انسانی در این ستاد های مردمی فعالیت داشتند.

    رشید تصریح کرد: یکی از مسائل مهم جلسات و همراهی و همکاری اهل تسنن از سیستان و بلوچستان و دیگر شهرستان های خراسان رضوی بود که با برگزاری 60 نشست صورت گرفت که در انهتا منجر به همراهی علمای اهل تسنن و اعلام وحدت و حمایت از آیت الله رئیسی شد.

    وی افزود: شورا های راهبردی متشکل از نیرو های با تجربه برای جذب رای اولی ها صورت گرفت و بالغ بر 22 جلسه شورای راهبردی برگزار شد. راه اندازی تجمعات زیادی را سامان دهی کردیم چرا که باید به پرسش های افراد پاسخ میدادیم.

    وی اظهار داشت: نهضت مبلغین و سخنرانان مجرب و جلسات گفتمانی نیز تشکیل شد.
    هر رئیس جمهوری که روی کار آمد گفتمانی داشت. از گفتمان مقاومت گرفته تا سازندگی سیاسی، عدالت و پیشرفت تدبیر و امید. از این رو باید در این دوره گفتمان برنامه و کارنامه و تشکیل دولت بی ائتلاف را انتخاب میکردیم.

    رشید در این نشست اظهار امیدواری کرد از آن جایی که خراسان رضوی بزرگ ترین مرکز اقتصادی شرق کشور و مراودات با همسایه هاست و آیت الله رئیسی آشنایی و احاطه کامل با استان ها را دارد و به لحاظ کارگزاری و اشتغال تنیز احاطه دارند و تجمیعی از آسیب های استان را اطلاع دارند و باید برای حل آن ها اقدام شود برنامه ایشان است که تولید را جهش دهند و کارخانه های راکد را فعال کنند و در بحث اشتغال و بورس برنامه های زیادی دارند که امیدواریم محقق شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *