×
×
جدیدترین‌‌ها

امروز صادر شد؛
بیانیه سفارت روسیه در تهران درباره پیام تبریک «پوتین» به «رئیسی»

  • کد نوشته: 11357
  • خرداد 29, 1400
  • سفارت روسیه در تهران امروز شنبه بیانیه ای را درباره پیام تبریک «پوتین» به «سید ابراهیم رئیسی» به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری، منتشر کرد.
    بیانیه سفارت روسیه در تهران درباره پیام تبریک «پوتین» به «رئیسی»

    به گزارش نخست نیوز، سفارت روسیه در تهران امروز شنبه بیانیه ای را درباره پیام تبریک «پوتین» به «سید ابراهیم رئیسی» به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری، منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، سفارت روسیه در تهران در بیانیه مذکور که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفت، تأکید کرده است: پیام تبریک آقای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۱ (برابر با ۲۹ خرداد ۱۴۰۰) برای آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران ارسال گردید.

    در ادامه بیانیه مذکور آمده است: ما برای انتخاب ملت ایران احترام قائل می‌شویم. ما همچون ادوار گذشته همچنان آماده تحکیم روابط متقابل با جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف هستیم. امیدواریم در طول مدت ریاست جمهوری آقای رئیسی تعامل میان تهران و مسکو در عرصه های منطقه ای و بین المللی و نیز در عرصه تقویت روابط دوجانبه، افزایش یابد.

    پیشتر، پوتین در پیامی اعلام کرده بود: مراتب تبریکات صمیمی را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

    در این پیام همچنین آمده است: شما می‌دانید که روابط کشورهای ما همواره و به طور سنتی مبتنی بر حسن همجواری بوده است. امیدوارم که فعالیت شما در پست عالی کنونی به توسعه روزافزون همکاری‌های دوجانبه کمک کند.

    رئیس جمهور روسیه در ادامه این پیام آورده است: ما خواستار تعامل مشارکتی در امور بین الملل هستیم و امیدواریم که فعالیت شما در این عرصه به این مسأله کمک کند. بدون شک چنین چیزی منافع ملت‌های ایران و روسیه را تأمین خواهد کرد و موجب ثبات منطقه‌ای می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *