×
×
جدیدترین‌‌ها

۳۰۰ هزار مجوز بهره برداری بازار در مشهد

  • کد نوشته: 109056
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳
  • مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از صدور 302 هزار و 298 مجوز برای فعالیت بهره برداران بازارهای سیار طی شش ماهه اول سال خبر داد.
    ۳۰۰ هزار مجوز بهره برداری بازار در مشهد

    نخست نیوز – حسن کلیدری” افزود: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی این سازمان تاکنون 26 بازار سیار ایجاد و 6 هزار و 185 نفر غرفه دار در این بازار ها فعالیت می نمایند.

    وی ادامه داد: در 6 ماه ابتدای سال سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای 6 هزار و 185 نفر از متقاضیان، 302 هزار و 298 مجوز جهت فعالیت صادر شده که این مجوزها دارای اعتبار یک ماهه بود و 19 هزار و 834 نفر نیز مجوز موقت یک روزه دریافت کرده‌اند.
    مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد یاد آور شد: در حال حاضر شهروندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران می‌توانند با ارائه مدارک معتبر از تخفیف 50 درصدی برای صدور مجوز بازارهای سیار بهره‌مند شوند.

    وی در پایان گفت: متقاضیان فعالیت در بازار های سیار می توانند با مراجعه به واحد صدور مجوز سازمان و یا درگاه bazar.mashhad.ir نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

    مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *