×
×
جدیدترین‌‌ها

فرصت‌سوزی مشهد برای میزبانی از ستاره‌های فوتبال جهان

  • کد نوشته: 108695
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳
  • پس از یک دوره خشکسالی کامل در فوتبال مشهد، آماده نبودن ورزشگاه‌های کشور موقعیت استثنایی را برای فوتبال خراسان رضوی به وجود آورد تا پس از سال‌ها پای تیم‌های بزرگ به مشهد باز شود اما مخالفت‌های عجیب و غریب مانع از انجام این اتفاق شد.
    فرصت‌سوزی مشهد برای میزبانی از ستاره‌های فوتبال جهان

    به گزارش نخست نیوز،

    بدون تردید دیگر چنین فرصتی نصیب مشهد و فوتبال‌دوستان این شهر نخواهد شد که در فاصله چند هفته اکثر قریب به اتفاق ستاره‌های فوتبال جهان در ورزشگاه امام رضا(ع) به میدان بروند؛ حضور رونالدو، نیمار، خوسلو و بسیاری از ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان و اروپا در مشهد می‌توانست برای شهر مشهد دستاورد بزرگی داشته باشد.

    یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این رابطه به خبرنگار قدس گفت: گزینه اول و آخر ما ورزشگاه امام رضا(ع) بود، قرار نیست مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای ما تعیین تکلیف کنند، ما به صورت رسمی اعلام کردیم تمایل به انجام بازی‌های آسیایی در ورزشگاه امام رضا(ع) داریم، جواب این درخواست یک کلمه است آری یا خیر!».

    یکی از مدیران باشگاه استقلال نیز به خبرنگار قدس می‌گوید:« اگر قرار به انجام بازی در ورزشگاه ثامن مشهد بود که اصلاً با مدیران اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مکاتبه نمی‌کردیم، چون قطعاً برای استقلال بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مراتب بهتر و مطلوب‌تر است تا بازی در ورزشگاه ثامن مشهد!».

    مخالفت جدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با برگزاری بازی های لیگ نخبگان در ورزشگاه ثامن کاملاً طبیعی بود، از طرفی وقتی آن‌ها از فدراسیون فوتبال استعلام ورزشگاه ثامن را گرفتند متوجه شدند این ورزشگاه پیر و سالخورده هیچ یک از آیتم‌های مورد نیاز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های لیگ‌های آسیایی را ندارد به همین دلیل باوجود وعده‌های تاج فیروز مبنی بر با کیفیت بودن این ورزشگاه و آماده بودن آن برای برگزاری دیدارهای بین‌المللی زیر بار این موضوع نرفتند.

    البته که اظهارنظر مهدی تاج نیز آب پاکی را روی دست مدیران عامل استقلال و پرسپولیس ریخت تا آن‌ها به کلی قید حضور در مشهد را بزنند. رئیس فدراسیون فوتبال به صورت رسمی در خصوص ورزشگاه ثامن مشهد گفت:« این ورزشگاه اصلاً در فهرست ورزشگاه‌های آسیایی نیست به همین دلیل حتی اگر اشکالاتش برطرف شود، بازهم امکان برگزاری بازی در این ورزشگاه وجود ندارد».

    با این تفاسیر به نظر می رسد شانس میزبانی مشهد برای لیگ نخبگان آسیا با مواضع سختگیرانه اداره کل ورزش و جوانان به کلی از بین رفت تا استقلال و پرسپولیس از این پس تنها روی ورزشگاه شهدای شهر قدس حساب باز کنند تا ورزشگاه آزادی آماده برگزاری بازی‌های آسیایی و داخلی شود.

    منبع قدس آنلاین

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *