×
×
جدیدترین‌‌ها

مقصر مشخص است ! شعار شناسایی مقصر چرا ؟؟

  • کد نوشته: 108428
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳
  • حادثه تلخ معدن زغال سنگ معدنجو مجدد ناکارآمدی تشکیلات بزرگ همه کاره و هیچ کاره ، صنعت ، معدن ، تجارت و … را تأیید کرد.
    مقصر مشخص است ! شعار شناسایی مقصر چرا ؟؟

    نخست نیوز – قبل از تصویب قانون ادغام وزارت بازرگانی در وزارت صنعت و معدن در مجلس ، این قلم و بسیاری قلم های دیگر نوشتند این اقدام برای اقتصاد کشور بسیار خطرناک است، متاسفانه قدرتمندان و لابی‌داران بزرگ نگذاشتند به آن اعلام خطر توجه شود.
    بعد از ادغام وزارت خانه ها که حرکتی واقعا سیاسی و خسارت بار برای کشور بود در سال های آخر عمر دولت های نابود کننده احمدی نژاد تاکنون قلم ها صدها بار نوشته‌اند اگر وزارت خانه های ادغام شده احیا نشوند بخش های مهم از اقتصاد کشور چون صنعت ، معدن ، تجارت ، بازار ، کشاورزی ، راه و ترابری ، مسکن و شهرسازی نابود خواهد شد.
    بله هزاران قلم و زبان نوشتند و گفتند و مجدد خواستار جدایی این بخش ها شدند، مقام معظم رهبری نیز به اشتباه بودن ادغام اشاره داشتند ، ضمن اینکه مجلس چند بار برای تفکیک تلاش کرد ، اما متاسفانه قدرت مالی بزرگ و لابی‌های صنعتی بویژه در حوزه خودرو که سایه سنگینی بر نهادها و تشکل‌های دولتی و بخش خصوصی داشته و دارند ، مشخص نیست چه حاصلی از ادغام دیده اند که با تفکیک مخالفت می کنند.
    این قلم بار دیگر مینویسد خون معدن کاران مظلوم طبسی به گردن کسانی است که ادغام ها را رقم زدند.
    ضمن اینکه هر فرد و تشکلی که با احیای مجدد وزارت خانه های بازرگانی ، معدن ، راه و ترابری ، مخالفت کرده و می‌کند مسئول تمام خسارت های تحمیلی بر اقتصاد کشور بوده و خواهند بود.

    🖋️محمدحسین روشنک

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *