×
×
جدیدترین‌‌ها

بازی ایرانی «سرگذشت» در قالبی متفاوت رونمایی می‌شود

  • کد نوشته: 1059
  • مهر 15, 1397
  • مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بازدید از استودیوهای بازی‌سازی و آشنایی با روند پروژه‌های داخلی، از استودیوی بازی‌سازی راسپینا و ساخته جدید آن‌ها که «سرگذشت» نام دارد، بازدید کرد. به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این بازدید حسن کریمی‌قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، متین […]

    بازی ایرانی «سرگذشت» در قالبی متفاوت رونمایی می‌شود


    مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بازدید از استودیوهای بازی‌سازی و آشنایی با روند پروژه‌های داخلی، از استودیوی بازی‌سازی راسپینا و ساخته جدید آن‌ها که «سرگذشت» نام دارد، بازدید کرد.

    به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این بازدید حسن کریمی‌قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، متین ایزدی معاون حمایت و علی فخار مدیر روابط عمومی حضور داشتند و به تجربه بخش‌هایی از بازی «سرگذشت» پرداختند.

    بازی سرگذشت در چند ماه گذشته به شدت مورد توجه ناشران خارجی قرار گرفت و حتی توانسته در معتبرترین رویدادهای جهان جوایز ارزنده‌ای را دریافت کند.

    این بازی قرار است در سال آتی میلادی برای پلتفرم‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی از طریق سرویس استیم و در ادامه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شود.

    مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بازدید از استودیوی راسپینا و تجربه بازی سرگذشت از دستاوردهای سازندگان این بازی تقدیر کرد و حضور بازی‌های رایانه‌ای ایرانی در بازار خارجی را نشانه پیشرفت این صنعت در کشور و رسیدن به استانداردهای بین‌المللی دانست.

    بازی «سرگذشت» از جمله بازی‌های باکیفیت ایرانی به حساب می‌آید که انتظار می‌رود در سطح بین‌المللی نیز موفق ظاهر شود، در حالی که تیم سازنده‌ این بازی یک تیم نخبه چهار نفره هستند.

    نمایش عمومی بازی «سرگذشت» برای نخستین بار نمایش عمومی خواهد داشت. این نمایش عمومی به صورت استریم زنده حسن کریمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دو سرویس‌دهنده استریم در ایران یعنی سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/ircg/live و سایت استریمجی به آدرس https://streamg.tv/hasankarimig این نمایش عمومی را تماشا کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *