×
×
جدیدترین‌‌ها

ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در ششمین دوره شورای اسلامی مشهد لیست ارائه داد

  • کد نوشته: 10568
  • خرداد 22, 1400
  • نشست خبری ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی همراه با ارائه لیست این ائتلاف برگزار شد.
    ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در ششمین دوره شورای اسلامی مشهد لیست ارائه داد

    نخست نیوز علی ارباب – مهدی بازقندی دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل در خراسان رضوی ظهر روز پنجشنبه در نشست خبری اعلام لیست کاندیداهای ائتلاف مستقل سراسر کشور در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: همانطور که دوستان مستحضر هستند ائتلاف مستقل، فرا جناحی است و بحث سیاست نباید برای مردم در شورای شهر تصمیم بگیرد و افراد جناحی در لیست ما حضور ندارند.
    خیلی از افراد خود را انقلابی معرفی می‌کنند، شهید چمران گفت که انسان متعهد باید متخصص باشد و انسان متخصص باید متعهد باشد، یک انسان انقلابی اگر پستی را قبول کند که در تخصص او نیست با تقوا نیست و به طبع انقلابی نیست.

    وی ادامه داد: مردم قضاوت کنند چه کسانی می‌توانند انقلابی باشند، مقام معظم رهبری در فروردین ماه ۱۴۰۰ که تقسیمات چپ و راست را در انتخابات رد کردند؛ ما مستقلین از افراد متخصص تا جایی که در توانمان بوده است در لیست استفاده کردیم، مقام معظم رهبری بر برنامه محوری تاکید دارند و ما به دنبال برنامه جامع برای آینده هستیم.

    مهدی بازقندی با بیان اینکه اگر ائتلاف پیروز شود برنامه خاص ما استفاده از نخبگان در شهر است، ادامه داد: در صدد این هستیم که ساختمانی را جهت تصمیم‌گیری برای کشور و کمک به ما، حضور فعال میان مردم، کارشناسی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در اختیار نخبگان قرار دهیم؛ بسیاری نخبگان شاید حتی شغل مناسبی اکنون نداشته باشد.

    وی افزود: فکر مدرن در دنیا بحث سرمایه فکری است، برای شروع هر کار نیاز به سرمایه فکری داریم و سرمایه فکری اکنون علم روز دنیاست، امروز از علم استفاده‌ای نمی‌شود ولی ما قصد داریم جایگاه علم را به جای حقیقی خود برگردانیم چرا که می شود از علم با استفاده از همین نخبگان شهری تولید ثروت کرد.

    دبیر ائتلاف مستقل خراسان رضوی تصریح کرد: پرورش این استعدادها می‌توان در وزارت خانواده که برنامه آن را ریخته‌ایم صورت بگیرد، از کشاورزی و دامداری می‌توان اشتغال‌زایی کرد و همه این‌ها می‌تواند در حاشیه شهر صورت بگیرد، به دنبال این نیستیم که کلید واژه آورده و رأی جمع کنیم.

    وی با اشاره به اینکه برای بستن لیست شورای شهر مصاحبه‌های زیادی انجام دادیم، گفت: به افراد زیادی رسیدیم اما لیست را ۱۰+۱ اعلام کردیم تا لیست را به هر قیمتی به ۱۵ نفر نرسانیم، چهار نفر دیگر را با احترام به مردم عزیز خودشان با فراق باز انتخاب کنند.

    لیست افراد ائتلاف کاندیداهای مستقل در شورای شهر مشهد:

    کمیسیون حقوقی: ابوالفضل سلطانی، سید محمود موسوی ابس آباد

    کمیسیون فرهنگی: دهقان نیری، رضا دهنوی، آقای محمد ابراهیم حسینیان

    کمیسیون عمران: هادی لکزی

    کمیسیون محیط زیست: جواد راه چمنی

    کمیسیون برنامه بودجه: سید مهدی اصغریان سینی

    کمیسیون حمل و نقل: انیس ملک زاده

    کمیسیون کشاورزی: فهیمه رحمانی

    کمیسیون اقتصادی: مهدی بازقندی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *