×
×
جدیدترین‌‌ها

خیال گواردیولا راحت: حال هالند بهتر شد

  • کد نوشته: 104022
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
  • پپ گواردیولا تایید کرد که مصدومیت ارلینگ هالند رو به بهبود است و شاید حتی در دیدار برابر چلسی به میدان برود
    خیال گواردیولا راحت: حال هالند بهتر شد

    به گزارش نخست نیوز: هالند به همراه تیم ملی نروژ نتوانسته بود مجوز حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ را به دست آورد و به همین دلیل فرصت بیشتری برای استراحت نسبت به سایر بازیکنان منچسترسیتی داشت و از ابتدای شروع تمرینات پیش فصل به اردوی این تیم اضافه شد.

    این بازیکن در مصاحبه‌هایش در طول چند هفته اخیر از آمادگی بدنی بالایش صحبت کرده بود و به نظر می‌رسید که کاملا برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آماده است، اما در جریان اردوی پیش فصل سیتی که در کشور آمریکا در حال برگزاری است دچار مصدومیت شد.

    این ستاره نروژی در جریان بازی دوستانه برابر بارسلونا از زمین بیرون رفت و گواردیولا پس از پایان بازی اعلام کرد که او از ناحیه ماهیچه دچار احساس درد بوده است که این موضوع نگرانی هواداران سیتی را به دنبال داشت، اما به نظر می‌رسد که این مشکل چندان جدی نبوده و حال او رو به بهبود است.

    گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی دوستانه بامداد فردا (به وقت ایران) برابر چلسی مدعی شد که با هالند صحبت کرده و گفته که دیروز با حال خیلی بهتری از خواب بیدار شده و این احتمال وجود دارد که در بازی مقابل چلسی هم در ترکیب تیمش به میدان برود و دقایقی را برابر این حریف لیگ برتری در زمین حضور داشته باشد.

    منبع:ورزش سه

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *