×
×
جدیدترین‌‌ها

حقایق بازار مسکن که سریال در انتهای شب نشان نمی‌دهد،
جهنم پارسا پیروزفر، بهشت مستاجران

  • کد نوشته: 102617
  • تیر 26, 1403
  • پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین با تنش‌های ناشی از رابطه‌ای پیچیده دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما مهاجرت به پردیس حداقل از منظر اقتصادی بهترین تصمیمی بوده که دوتایی گرفته‌اند.
    جهنم پارسا پیروزفر، بهشت مستاجران

    به گزارش نخست نیوز، سریال در انتهای شب با بازی شهاب حسینی و هدی زین‌العابدین به شکلی غیرمنتظره توجهات را به سمت بازار مسکن پردیس جلب کرده است.

    خرید خانه در پردیس با بودجه دو تا پنج میلیارد تومان امکان‌پذیر است و این نکته برای شهری که تنها ۲۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد ایده‌آل خواهد بود. قیمت مسکن در تهران بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی به‌طور متوسط متری ۸۵ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان است و در ارزان‌ترین نقاط تهران میانگین قیمت ۴۵ میلیون تومان را شاهد هستیم. با این حال نقشه خرید خانه در پردیس را می‌توان با متری ۱۷ تا ۲۵ میلیون برای واحد‌های نیمه‌ساز و خام، ۳۰ میلیون برای واحد‌های ۱۰۰ متری معمولی و متری ۴۰ میلیون برای واحد‌های نسبتا لوکس با متریال خاص و نقشه دقیق و پروسواس طراحی کرد. همچنین اجاره خانه در پردیس هنوز با ودیعه ۲۰۰ میلیون و ماهی شش تا هشت میلیون امکان‌پذیر است. چیزی که مستاجران تهرانی امسال در خواب هم نمی‌توانند ببینند. برخلاف آنچه ممکن است از دعوای ماهی و بهنام سریال در انتهای شب برداشت کنید، فاز ۸ پردیس فاز به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن امکانات شهری مختلف، جذابیت بالایی برای خریداران مسکن و مستاجران دارد.

    خرید آپارتمان در فاز ۸ پردیس

    خرید آپارتمان در فاز ۸ پردیس به حدود سه میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. با این پول تقریبا می‌توان خانه ۱۰۰ متری خرید. قیمت خانه در فاز ۸ پردیس برای واحد‌های بزرگتر یا کلیدنخورده که در ساختشان از متریال خاص استفاده شده از سه میلیارد تومان گذر می‌کند و تا حدود چهار میلیارد می‌رسد.

    خرید آپارتمان ۱۱۵ متری کلیدنخورده واقع در بخش شخصی‌ساز فاز ۸ پردیس ۴.۷ میلیارد تومان پول نیاز دارد. مالک برای ساختمان سنگ‌تمام گذاشته است. آپارتمان دو اتاق‌خواب دارد و کف آن را سرامیک ۸۰ سانتی کرده‌اند. سرمایش و گرمایش واحد را به کمک اسپلیت تامین می‌کنند و آسانسور، پارکینگ و انباری به راه است. برای همین مالک تصور می‌کند با قیمت متری ۴۱ میلیون حتما مشتری‌ها صف می‌کشند. طرف پیش خودش فکر کرده، چون الان در تهران با این پول نهایتا در مناطق ۱۸ و ۱۹ خانه پیدا می‌شود، رقم را آنچنان بالا نگفته.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *