×
×
جدیدترین‌‌ها

علیرضا سلطانی استاد دانشگاه،
آقای پزشکیان، امید مردم برای بهبود شرایط معیشتی به شماست!

  • کد نوشته: 102703
  • تیر 26, 1403
  • جناب آقای رئیس جمهور منتخب، شما از یک طرف مسئول اجرای وظایف تعیین شده رئیس جمهوری در قانون اساسی و رفع مخاطرات و چالش‌های اجرای آن‌ها هستید.
    آقای پزشکیان، امید مردم برای بهبود شرایط معیشتی به شماست!

    به گزارش نخست نیوز، علیرضا سلطانی استاد دانشگاه و کارشناس اقتصاد سیاسی در یادداشتی خطاب به رئیس جمهور منتخب نوشت:بدنه مدیریتی آلوده به سیاسی کاری کشور نیازمند پوست اندازی است. با این کار سرمایه اجتماعی کشور را با بازکردن در‌های مدیریتی کشور به روی جوانان، متخصصان و صاحبان فکر و اندیشه نو، ارتقا بخشید. این مهم از اقدامات ماندگار دولت شما خواهد بود.

    جناب آقای پزشکیان، شما در یکی از حساس ترین، و سخت‌ترین شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران و در یکی از رقابتی‌ترین و متفاوت‌ترین انتخابات، به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده اید. به احتمال قوی در هنگام ثبت نام برای انتخابات و حتی قبل از اعلام اسامی نامزد‌ها از سوی شورای نگهبان، شانسی برای انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهوری برای خود قائل نبودید، اما هرچه اسم آن را بگذارید چه شانس و اقبال، چه تقدیر و چه عقلانیت و اراده آگاهانه مردم، شما الان رئیس جمهوری اسلامی ایران هستید.

    به طور قطع می‌دانید که با توجه به شرایط امروز ایران، چه مسئولیت سنگین و سختی را بر دوش گرفته اید و چه نگاه ها، امید‌ها و انتظارات در ایران و خارج از ایران به شما دوخته شده است.

    جناب آقای رئیس جمهور منتخب، شما از یک طرف مسئول اجرای وظایف تعیین شده رئیس جمهوری در قانون اساسی و رفع مخاطرات و چالش‌های اجرای آن‌ها هستید و از طرف دیگر مسئول رتق و فتق چالش‌ها و بحران‌های انباشت شده و به ارث رسیده از دولت‌های قبل می‌باشید.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *