×
×
جدیدترین‌‌ها

پشیمانی بزرگ پرسپولیسی‌ها بابت بیرانوند!

  • کد نوشته: 102643
  • تیر 26, 1403
  • پرسپولیسی‌ها داغ بودند و در روز‌های اولیه بلوای جدایی بیرانوند یک سره در شبکه‌های اجتماعی علیه او پست می‌گذاشتند.
    پشیمانی بزرگ پرسپولیسی‌ها بابت بیرانوند!

    به گزارش نخست نیوز، به اعتقاد آنها دروازه‌بان تیم ملی زیاده‌خواه بوده و در پرسپولیس به شهرت امروزش رسیده و باید عذر چنین بازیکنانی را از باشگاه محبوب‌شان خواست. این تب اما فروکش کرده و با گذشت دو هفته از فصل نقل و انتقالات، حالا حقایق عیان‌تر و روشن‌تر می‌شوند.

    حقیقت این است که فوتبالیستی در تزار علیرضا بیرانوند به سختی در لیگ فوتبال ایران قابل یافت و خرید است و حتی نزدیک‌ترین رقبای او در تیم ملی فاصله‌ای جدی با این گلر شماره یک تیم ملی در سال‌های اخیر ندارند. در مورد بیرانوند باید به همین موضوع بسنده کرد که در هر زمانی که به پیراهن پرسپولیس در لیگ باشگاهی ایران به میدان رفته، تیمش به مقام قهرمانی لیگ رسیده و البته او رکوردهایی را در دوره‌های مختلف ثبت کرده و حتی در سال گذشته که او دوره افت خود را پشت سر می‌گذاشت نیز نمی‌شود گفت که او در قهرمانی پرسپولیس کم تاثیر بوده است.

    به اعتقاد آنها دروازه‌بان تیم ملی زیاده‌خواه بوده و در پرسپولیس به شهرت امروزش رسیده و باید عذر چنین بازیکنانی را از باشگاه محبوب‌شان خواست. این تب اما فروکش کرده و با گذشت دو هفته از فصل نقل و انتقالات، حالا حقایق عیان‌تر و روشن‌تر می‌شوند.

    حقیقت این است که فوتبالیستی در تزار علیرضا بیرانوند به سختی در لیگ فوتبال ایران قابل یافت و خرید است و حتی نزدیک‌ترین رقبای او در تیم ملی فاصله‌ای جدی با این گلر شماره یک تیم ملی در سال‌های اخیر ندارند. در مورد بیرانوند باید به همین موضوع بسنده کرد که در هر زمانی که به پیراهن پرسپولیس در لیگ باشگاهی ایران به میدان رفته، تیمش به مقام قهرمانی لیگ رسیده و البته او رکوردهایی را در دوره‌های مختلف ثبت کرده و حتی در سال گذشته که او دوره افت خود را پشت سر می‌گذاشت نیز نمی‌شود گفت که او در قهرمانی پرسپولیس کم تاثیر بوده است.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *