×
×
جدیدترین‌‌ها

۱۰ رستوران محبوب برای گردشگران مشهد

  • کد نوشته: 97177
  • اردیبهشت 5, 1403
  • مشهد یکی از پرگردشگرترین مقاصد سفر در کشورمان است و تقریباً هیچ موقع از سال خالی از زائر و گردشگر نیست. طبیعی است که در چنین مقصدی پیدا کردن رستوران برای گردشگران در طول سفر کار دشواری نباشد.
    ۱۰ رستوران محبوب برای گردشگران مشهد

    اما ما در این مطلب قرار است به سراغ ۱۰ رستوران محبوب برای گردشگران مشهد برویم و آنها را به شما معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید با این رستوران‌ها و دلایل محبوبیتشان در میان گردشگران مشهد آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما باشید.

    رستوران معین درباری

    رستوران معین درباری مشهد جزو پرطرف‌دارترین رستوران‌های این شهر در میان گردشگران و مشهدی‌ها است. این رستوران درست مانند نامش مجموعه‌ای لوکس است که با به‌کارگیری لوسترهای کریستالی و آینه‌کاری‌های پر زرق‌وبرق در سالن غذاخوری‌اش حس حضور در یک عمارت سلطنتی را تداعی می‌کند. این مجموعه لوکس دو شعبه دارد که هر دو غذاهای اصیل ایرانی را باکیفیت بالا و در طعم و مزه‌ای فوق‌العاده خوشمزه ارائه می‌کنند. در منوی این رستوران کباب‌ها از همه محبوب‌ترند. مسلماً صرف غذا در این رستوران کم‌هزینه نیست اما می‌توانید با خرید بلیط قطار فوری کمی در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید و در عوض تجربه‌ای به‌یادماندنی از حضور در فضای منحصربه‌فرد این رستوران و چشیدن طعم غذاهای آن به دست آورید.

    آدرس شعبه مرکزی: بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

    The-Luxurious-Atmosphere-Of-Moin-Darbari-Restaurant-Mashhad

    رستوران چلوکباب امید

    اگر از طرف‌داران سرسخت کباب هستید و هر بار که به سفر می‌روید دنبال یک چلوکبابی باکیفیت هستید که طعم و مزه واقعی کباب را در آن بچشید، پس در سفر به مشهد وقتتان را در رستوران‌های مختلف هدر ندهید و یک‌راست به سراغ رستوران چلوکباب امید بروید. این رستوران فضایی ساده و کلاسیک دارد؛ اما با بیش از نیم‌قرن تجربه در طبخ کباب با کیفیت و لذیذ توانسته است حسابی در میان گردشگران و اهالی مشهد محبوبیت پیدا کند. به‌طوری که نام آن همواره جزو چند رستوران برتر مشهد از نگاه گردشگران در سایت‌های مطرحی نظیر تریپ ادوایزر قرار می‌گیرد.

    آدرس: فدائیان اسلام ۲۱، نبش شهید عرفان ۳

    رستوران قصر درویش

    رستوران قصر درویش از گزینه‌های پرطرف‌دار در میان گردشگران لوکس پسند و سخت پسند مشهد محسوب می‌شود این مجموعه در کنار منوی غذایی متنوع و طبخ غذاهای خوش طعم و باکیفیتی که دارد فضایی فوق‌العاده لوکس و رؤیایی را فراهم کرده است که در زمستان‌ها شامل محوطه سرپوشیده داخلی و در تابستان‌های فضای باز بیرونی است.

    آدرس: میدان تقی آباد، خیابان کوه سنگی

    رستوران پسران کریم

    رستوران پسران کریم معمولاً گزینه‌هایی است که اهالی مشهد به گردشگران پیشنهاد می‌دهند و گردشگران نیز از این گزینه استقبال زیادی کرده‌اند به‌طوری که این رستوران از نظر رتبه‌بندی کاربران گوگل همواره در صدر برترین‌ها قرار گرفته است. این رستوران سه شعبه دارد که شعبه خیام یکی از محبوب‌ترین‌ها است. پرطرف‌دارترین غذاهای این مجموعه استانبولی، شیشلیک و خوراک ماهیچه هستند. در مجموع با توجه به کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذاهای می‌توان قیمت غذاهای این رستوران را نسبتاً مقرون به صرفه ارزیابی کرد. با این وجود اگر از ساکنان پایتخت هستید بهتر است بدانید قیمت بلیط قطار تهران مشهد رجا به اندازه‌ای اقتصادی است که با انتخاب آن می‌توانید بخشی از هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید و برای شکم‌گردی جانانه در رستوران پسران کریم کنار بگذارید.

    آدرس: بلوار خیام، به سمت الماس شرق، بعد از چهارراه هدایت، بین خیام ۶۱ و ۶۳، ساختمان مروارید

    رستوران ارم شاندیز

    رستوران ارم شاندیز مشهد از باسابقه‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های این شهر است که با سه فضای متنوع شامل فضای باز، سالن VIP و رستوران سنتی از گردشگران و اهالی شهر در وعده ناهار و شام میزبانی می‌کند. این رستوران جزو معدود رستوران‌هایی است که از نظر کیفیت موفق به کسب نشان پنج ستاره در میان رستوران‌های مشهد شده است. بنابراین نیازی به توصیف طعم و کیفیت غذاهای این مجموعه نیست و بهتر است بطور حقیقی آن را امتحان کنید.

    آدرس: نبش امام رضا ۲۸

    The-Exterior-Intrance-Of-Eram-Shandiz-Restaurant-In-Mashhad

    رستوران نسیم لبنانی

    رستوران نسیم لبنانی مشهد نیز از دیگر رستوران‌هایی است که محوبیت زیادی میان گردشگران خارجی و داخلی این شهر دارد. این مجموعه دارای چندین شعبه مختلف در نقاط مختلف شهر مشهد است و همانطور که از نامش پیدا است بطور اختصاصی غذاها و پیش غذاهای لبانی را سرو می‌کند. حتی اگر جزو گردشگران خارجی مشهد نیستید و از پایتخت راهی مشهد شده‌اید توصیه می‌کنیم پیش از آنکه با بلیط قطار مشهد تهران سفرتان را به پایان برسانید از فرصت استفاده کنید و طعم غذاهای کشور لبنان را در مشهد امتحان کنید. گفتنی است شعبه وکیل آباد این رستوران فضای لوکس‌تری دارد اما شعبه امام رضا به دلیل موقعیت مکانی و نزدیکی به حرم مطهر در میان گردشگران محبوب‌تر است.

    آدرس: خیابان امام رضا ۲۴

    رستوران کلبه

    رستوران کلبه مشهد نیز از آنهایی است که حسابی مورد تحسین گردشگران مشهد قرار دارد. این رستوران همه آن چیزی که از یک رستوران ایده‌آل انتظار می‌رود را یکجا با هم دارد: مهمان‌نوازی حرفه‌ای، تنوع در منوی غذایی، کیفیت بالای مواد غذایی و در نهایت طعم خوشمزه غذاها. در کنار همه اینها رستوران کلبه دارای چندین فضا با طراحی مجزا است که موجب می‌شود همه سلایق را در بربگیرد که شامل فضای سرپوشیده داخلی با طراحی کلاسیک و مدرن و همچنین فضای بیرونی با محیطی دلنشین است. محیط رستوران کاملاً مناسب خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه است و در کنار غذاهای سنتی ایرانی تعداد قابل توجهی از غذاهای فست فود و بین‌المللی شامل انواع پیتزا و پاستا را می‌توان در این مجموعه سفارش داد.

    آدرس: نبش هاشمیه ۱۸، جنب بانک رفاه

    رستوران بام کوهسر

    یکی از رستوران‌هایی که به تازگی به لیست رستوران‌های محبوب گردشگران در مشهد اضافه شده است رستوران بام کوهسر است. این رستوران در واقع مجموعه‌ای از فودکورت‌ها و رستوران‌هایی را در برمی‌گیرد که در طبقه فوقانی یک مجموعه گردشگری تفریحی به نام کوهسر قرار گرفته است. دلیل محبوبیت آن هم این است که گردشگران می‌توانند بعد از بازارگردی و انجام تفریحاتی نظیر بیلیارد و بولینگ به بام مجموعه بروند و در آنجا از میان طیف متنوعی از رستوران‌ها دست به انتخاب بزنند و حین صرف غذا از تماشای نمای کلی شهر مشهد از ارتفاع نیز لذت ببرند.

    آدرس: بلوار هاشمیه، مرکز تجاری تفریحی کوهسر

    A-Front-View-Of-Kohsar-Bam-Restaurant-In-Mashhad-At-Night

    رستوران الماس

    زمانی که قرار باشد از میان انبوهی از رستوران‌های مشهد دست به انتخاب زد، بسیاری از گردشگران مشهد به چند دلیل مختلف رستوران الماس در هتل الماس مشهد را همواره در اولویت قرار می‌دهند. مسلماً کیفیت غذا، میزبانی و محیط مناسب از دلایل محبوبیت این رستوران در میان گردشگران است؛ اما چیزی که موجب محبوبیت بیش از اندازه این رستوران شده است قرارگیری آن در نزدیکی حرم مطهر است. در مجموع یکی از رستوران‌های باکیفیت مشهد نزدیک به حرم رستوران الماس است.

    آدرس: بین اما رضا ۴ و ۶

    رستوران باغ زیتون

    رستوران باغ زیتون مشهد نیز در ردیف ۱۰ رستوران محبوب برای گردشگران مشهد قرار دارد. این رستوران با وجد فضاهای باز و سالن سرپوشیده با طراحی متفاوت و عرضه انواع غذاهای ایتالیایی با مواد غذایی مرغوب یک انتخاب ایده‌آل برای صرف غذا در طول سفر به مشهد است. تمرکز اصلی این مجموعه بر طبخ غذای سالم با مواد غذایی تازه است و به همین دلیل هم قیمت غذاهای آن در مجموع گران هستند.

    آدرس: بلوار سجاد، بهارستان ۱۰/۳، انتهای کوچه

    کلام آخر

    در مطلب حاضر ۱۰ رستوران محبوب گردشگران در مشهد را معرفی کرده‌ایم. در نظر داشته باشید ترتیب قرارگیری رستوران‌ها به معنای رتبه بالاتر یا پایین‌تر آنها نیست؛ بلکه این ۱۰ رستوران فارغ از سطح‌بندی نسبت به یکدیگر، در مقایسه با رستوران‌های دیگر مشهد جزو محبوب‌ترین‌ها از نگاه گردشگران بوده‌اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *