×
×
جدیدترین‌‌ها

بهار در بهار

  • کد نوشته: 94662
  • اسفند 24, 1402
  • روزهای پایانی سال 1402 را سپری می کنیم سالی که با هم خوبی و بدهایش به پایان رسید .
    بهار در بهار

    نخست نیوز، علی پاکبار خسرو شاهی_در این سال نخست هزارمین شماره خویش را تقدیم به مخاطبان خویش کرد و تنها نشریه ای لقب گرفت که بیش از 21 سال با عنایت خداوند و حمایت بی دریغ بخش خصوصی  به ویژه مدیران موسسه اعتباری ملل ، حجت الاسلام و المسلمین دکترسیدامین جوادی مدیر عامل و روانشاد مرحوم محمدرضا مروجی که یادش گرامی باد و گروه فرش مشهد ،مهندس رضا حمیدی و مهندس حمید مستشاری و شرکت الماس سازه روشن ، مهندس محمدحسین روشنک توانست به فعالیتش تداوم بخشد. جا دارد همینجا از همکاران خودم تشکر ویژه ای داشته باشم که توانستند در انتشار این مهم تمام توان خویش را بکار گیرند. اما امسال بهار طبیعت مصادف شد با بهار دلها ،امید است که مسوولین نهایت تلاش خویش را بکار گیرند تا مردم بتوانند ماه مهمانی خداوند را با آرامش ذهنی و سلامت سپری کنند.

    البته می دانیم  کسری بودجه سال آینده رقمی بسیار بالا می باشد که بی‌تردید به افزایش نرخ تورم منجر می‌شود. با این همه وقتی از این صحبت می‌ شود که تورم باز هم بیشتر خواهد شد به یک معناست بر این نکته هم تاکید می شود که رشد اقتصادی ۱۴۰۳ به‌دلیل تورم بالایی که در اقتصاد وجود دارد، کاهش می‌یابد، به‌زبان ساده‌تر تورم به‌شدت از رشد اقتصادی می‌کاهد.

    پس همه مدیران دولتی و نمایندگان مجلس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی با قدرت در این راستا بکوشند چون ملت از بی ثباتی قیمتها و گرانی ها خسته شدند ،دیگر سخنرانی پشت تریبون بس است و با برنامه ریزی ویژه  و حمایت از بخش خصوصی و برداشتن موانع پیش رو کارآفرینان و تجارانان را در رونق تولید و آرامش بازار حمایت کنند.

    اما همراهان گرامی همانطور آگاه هستید موسسه مطبوعاتی رسانه گستر نخست علاوه بر نخست ، نخست ورزشی و اتل ومتل به صورت مکتوب ،در فضای مجازی نیز با نخست تی وی ،گزارش هایی را از دغدغه ها و فعالیتهای مردم و مسوولین منتشر می کند. در سال آینده تلاش داریم تا حد توان خویش در راستای اطلاع رسانی مسایل صنعت که مهمترین دغدغه کشور می باشد گام برداریم و اعتقاد بر این است که جامعه ای به رفاه می رسد که اقتصاد آن کمترین حواشی را داشته باشد.

    امیدواریم  در سال آتی با توکل به خداوند متعال و حمایت مسوولان دولتی از جمله اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی که دو فعال شاخص رسانه ای ایران  بنام فرشاد مهدی پور و ایمان شمسایی در راس امور هستند بتوانیم فعالیتهای مکتوب و مجازی خویش را پررنگ تر کنیم.

    همچنین مدیران استانی و شهری نیز بایستی از این موسسه مطبوعاتی که حدود 21 سال بطور خصوصی به فعالیت خویش ادامه می دهد در سال آتی حمایت ویژه ای داشته باشند تا با عنایت ایزد منان ، همکاران ما که تاکنون با ایثار و از خود گذشتگی توانستند پرچم نخست را سرافراز داشته باشند با صلابت تر در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی به فعالیت رسانه ای خویش تداوم بخشند.

    امید است که شما مخاطبین گرامی در این راستا با دادن سوژه و حتی ارایه تصاویر و فیلم ما را در این میسر مهم حمایت کنید.

     

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *