×
×
جدیدترین‌‌ها

سیدرضا صالحی امیری:
کشتی ایران در المپیک خواهد درخشید/ ورزش کام ملت را شیرین می‌کند

  • کد نوشته: 8830
  • خرداد 3, 1400
  • رویس کمیته ملی المپیک با بیان این که اطمینان دارد کشتی بازهم در بازیهای المپیک خواهد درخشید گفت: ورزش ایران در مردادماه کام مردم را شیرین خواهد کرد.
    کشتی ایران در المپیک خواهد درخشید/ ورزش کام ملت را شیرین می‌کند

    به گزارش نخست نیوز، سیدرضا صالحی امیری در جریان بازدید نوبخت از اردوی تیم های ملی کشتی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر که نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان است را تبریک می گویم.

    وی ادامه داد: حضور نوبخت به دعوت فدراسیون کشتی بود تا وی در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست، او مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد.

    صالحی امیری با بیان اینکه کشتی امید ما در المپیک است، تصریح کرد: حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

    وی با بیان اینکه کمک به کشتی از طریق ۴ منبع انجام شده، تصریح کرد: کمیته ملی المپیک یکی از این منابع است و یکی هم وزارت ورزش است، نوبخت هم تعهد ٣٠ میلیارد تومانی داده است، اسپانسرها هم منبع چهارم هستند.

    صالحی امیری ادامه داد: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

    وی گفت: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم.

    صالحی امیری با بیان اینکه نوع نگاه ما معامله گرانه نیست، افزود: وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.

    صالحی تصریح کرد: همه فدراسیون ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شیرین خواهد کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *