×
×
جدیدترین‌‌ها

هم آفرینی بانوان فیلمنامه نویس کشور در مشهد

  • کد نوشته: 88231
  • دی 5, 1402
  • مدیر روابط عمومی روایت شهر از برگزاری رویداد «شهربانو» با حضور بانوان فیلمنامه نویس کشور به مدت سه روز در مشهد خبر داد.
    هم آفرینی بانوان فیلمنامه نویس کشور در مشهد

     به گزارش نخست نیوز ،سیده بهجت موسوی – رضا خدادادی اظهار کرد: رویداد «شهربانو» با حضور بانوان فیلمنامه نویس کشور از روز چهارشنبه ۶ دی ماه آغاز خواهد شد و میزبان حضور بانوان فیلمنامه نویس هستیم تا شاهد خلق آثار هنری از سوی آنان با محوریت زنان توانمند مشهد باشیم.
    مدیر روابط عمومی روایت شهر افزود: این رویداد، ۶ الی ۸ دی ماه در کارخانه نوآوری مشهد برگزار می‌شود.
    وی رویداد شهربانو را زیست‌بومی برای خلق آثار هنری از زاویه نگاه بانوان دانست و خاطرنشان کرد: در این رویداد مسیری برای هم‌آفرینی هنرمندان در طراحی و تولید فیلمنامه‌هایی از چهره و هویت شهر مشهد با محوریت بانوان تأثیرگذار فراهم شده تا بتوانند تصویری درست از مشهدالرضا (ع) و مزیت‌های هویتی آن در سطح ملی و بین‌المللی ارائه دهند.
    خدادادی همچنین ادامه داد: در رویداد شهربانو داستان زندگی بانوان برجسته مشهدی در قالب مستند، فیلم کوتاه و داستان روایی، برای فیلمسازان روایت خواهد شد تا بر اساس آن طرح فیلمنامه خود را آماده کنند.
    گفتنی است؛ رویداد شهربانو گنجینه‌ای از سوژه‌های ناب برای عرضه به جامعه زنان کشور است که برای خلق آثار هنری در اختیار فیلمنامه نویسان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها فیلمنامه مشهد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *