×
×
جدیدترین‌‌ها

کشف میلیاردی طلای قاچاق در ساری

  • کد نوشته: 87520
  • آذر 28, 1402
  • سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف101گرم طلای قاچاق از دو واحد صنفی به ارزش2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان ساری، خبر داد.
    کشف میلیاردی طلای قاچاق در ساری
    نخست نیوز: به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمد محمدپور” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی در کشور یکی از راه‌های کنترلی بازار و بازدارنده فعالیت دلالان غیرمجاز می‌باشد، به همین منظور مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در پی خبر واصله از منابع مورد وثوق مبنی بر اینکه در شهرستان ساری افرادی در امر خرید و فروش طلا و ارزغیرمجاز فعالیت گسترده دارند، پس از بررسی صحت و سقم گزارش موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
    وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس و کارشناسان سازمان های صمت و استاندارد پس از بررسی موضوع، اعلام داشتند طی بازدید میدانی در نهایت از واحد صنفی به میزان101گرم طلای قاچاق کشف و ضبط و طبق نظر کارشناسان، ارزش کشفیات2میلیارد و500 میلیون ریال برآورد شده است. رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه تصریح کرد: طلای مکشوفه، تحویل کارشناسان اداره صمت و برای دو متصدی واحد های صنفی، پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.
    سرهنگ محمدپور با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری سامانه 110 پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *