×
×
جدیدترین‌‌ها

رویکردی در مشهد مقدس به همت انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی
ورزشکاران خراسان رضوی نشان افتخار دریافت کردند

  • کد نوشته: 87093
  • آذر 24, 1402
  • آیین اختتامیه نمایشگاه ورزش ،شهروند و صنعت در حالی به پایان رسید که برای نخستین بار در همایشی که با حضور مدیران،نخبگان و پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد«نشان افتخار» به همت انجمن صنعت ورزش به 64 ورزشکار مدال آورجوان خراسان رضوی اهدا شد.
    ورزشکاران خراسان رضوی نشان افتخار دریافت کردند

    نخست نیوز: مجید خروشی _رییس انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این همایش گفت: نمایشگاه ورزش، شهروند، صنعت برای اولین بار در شهر مشهد و در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. و در آن صنعتگران عرصه ورزش، محصولات خود را به شهروندان عرضه کردند.

    سید مرتضی عظیم زاده ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت و ورزش همگانی. استفاده از ظرفیت هیات های ورزشی و شکل‌گیری فضای مطلوب ارتباطی شهروندان با مراکز معتبر ورزشی. و استفاده فرصت‌های بسیار خوب ورزش از صنعتگران این حوزه خواهد بود.

    وی بابیان اینکه این نمایشگاه به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و با مشارکت کارآفرینان صنعت ورزش و هیات‌های ورزشی برگزار شد.

    تصریح کرد: خوشبختانه فرصت بسیار خوبی فراهم شد که شهروندان از نزدیک شاهد ساخت و تولید دستاوردهای ورزشی که توسط صنایع ورزشی کشور ساخته و توزیع می‌شود آشنا شوند. سید مرتضی عظیم زاده رییس انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی درباره هدف از تاسیس انجمن گفت: هدف از تشکیل انجمن توسعه صنعت ورزش و کمک به ارکان‌های دولتی و خصوصی در این حوزه، با حضور متخصصان حوزه ورزش در بستر اتاق بازرگانی مشهد تشکیل‌شده است.

    وی یادآور شد: خراسان رضوی نخستین استانی است که انجمن صنعت ورزش را ایجاد کرده است؛ اما قطعا هدف ما آن است که ساختار ملی برای این انجمن طراحی کرده و در سطح کشور و تمامی استان‌ها تشکیل چنین انجمنی را فراگیر نماییم رییس هیات مدیره انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی تصریح کرد :خراسان رضوی ظرفیت و پتانسیل توسعه ورزش را دارد و احساس می‌کنم انجمن نقش نخ تسبیح برای ایجاد بسترسازی و وحدت ورزشی در میان سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی است .

    گفتنی است در مراسم اختتامیه همایش علیرغم دعوت رسمی مدیران انجمن صنعت ورزش از مدیرکل ورزش و جوانان استان؛معاونان و مدیران هیات های ورزشی جای خالی این بزرگان در نخستین همایش تجلیل از بزرگان ورزش استان احساس شد .

    و این در حالی بود که برخی از اعضای شورای شهر مشهد و معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری و آموزش‌وپرورش حضور داشتند و با مدیران صنعت ورزش به گفت‌وگو صمیمی پرداختند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *