×
×
جدیدترین‌‌ها

برای دومین بار در این فصل؛
طارمی بهترین بازیکن ماه لیگ پرتغال شد

  • کد نوشته: 8511
  • خرداد 1, 1400
  • مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای دومین بار عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال را از سوی سایت معتبر پرتغالی به دست آورد.
    طارمی بهترین بازیکن ماه لیگ پرتغال شد

    به گزارش نخست نیوز، سایت «گل پوینت» پرتغال با انتشار گزارشی از عملکرد مهدی طارمی در ماه می، این مهاجم ایرانی را به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ پرتغال انتخاب کرد. طارمی از این سایت که به دقت عملکردش را بررسی کرده است، امتیاز ۷.۴۹ گرفته است.

    ملاک ارزیابی طارمی پنج هفته پایانی لیگ بوده است؛ جایی که او در سه هفته موفق شد از همین سایت عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را بگیرد.

    گل پوینت نوشت: «این آخرین انتخاب ماهانه انفرادی لیگ پرتغال است اما سناریو تفاوت چندانی با روال گذشته ندارد. پورتو در ماه می قدرتمند بازگشت و برای سومین بار متوالی بهترین بازیکن ماه از تیم آبی و سفید (پورتو) بود. مهدی طارمی از نظر عملکرد کلی با امتیاز عالی ۷.۴۹ به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. او در ماه دسامبر ۲۰۲۰ هم به این عنوان رسیده بود.»

    این سایت به قدرت بالای هجومی زوج طارمی با «تونی مارتینز» هم اشاره کرده و نوشت: «طارمی در این ماه چهار گل زد که دو گل کمتر از پدرو گونکالوس از اسپورتینگ و یک گل کمتر از کارلوس جونیور از سانتاکلارا بود اما در پاس گل مهارنشدنی بود. طارمی بازیکنی بود که پنج پاس گل داد و بنابراین در ۹ گل تاثیر مستقیم داشت. مهدی در زمان حضورش در زمین به پورتو در ۶۹ درصد گل‌هایش کمک کرده است. او در شوت هم بسیار خوب عمل کرده است. با ۱۰ ضربه و ۴ شوت در ضربه که نشان دهنده آمار باورنکردنی ۴۰ درصد شوت در چارچوب است.»

    طارمی بهترین بازیکن ماه لیگ پرتغال شد/ مهارنشدنی در پاس گل

    ‌به گزارش نخست نیوز ، این سایت در ادامه گزارش خود به مقایسه عملکرد طارمی با دیگر بازیکنان برتر لیگ پرتغال پرداخته است.

    تیم پورتو در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال با کسب ۸۰ امتیاز، بعد از اسپورتینگِ ۸۵ امتیازی نایب قهرمان شد.

    طارمی در اولین فصل حضورش در پورتو و در مسابقات لیگ، ۱۶ گل زد و ۱۱ پاس گل داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *