×
×
جدیدترین‌‌ها

منبع اسرائیلی: هیچ فشاری بر تل‌آویو برای آتش‌بس با غزه وجود ندارد

  • کد نوشته: 7924
  • اردیبهشت 27, 1400
  • یک مسئول اسرائیلی اعلام کرد که مذاکرات برای آتش بس جدی نیست و هیچ فشاری بر تل‌آویو برای آتش‌بس با غزه وجود ندارد.
    منبع اسرائیلی: هیچ فشاری بر تل‌آویو برای آتش‌بس با غزه وجود ندارد

    به گزارش نخست نیوز، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع اسرائیلی نوشت: هیچ گونه فشاری از سوی آمریکا بر اسرائیل برای آتش‌بس وجود ندارد. تاکنون پیشنهادات قابل توجهی برای آتش‌بس ارائه نشده است و مذاکرات نیز خیلی جدی نیست.

    به دنبال افزایش فشارهای بین المللی بر رژیم صهیونیستی و وخامت اوضاع انسانی در غزه مسئولان سیاسی و نظامی این رژیم اعلام کردند که باید تجاوز علیه غزه پایان یابد و تماس‌ها برای آتش‌بس آغاز شود.

    سایت واللا اعلام کرد: دستگاه امنیت داخلی اسرائیل معتقد به گسترش عملیات نظامی و لشگرکشی زمینی به غزه است اما تعداد بسیار کمی از مسئولان دولت با ادامه عملیات موافق هستند. مسئولان اسرائیلی می‌گویند اسرائیل باید موضع خود را تغییر داده و به میانجیگران مصری بگوید اگر حماس پیشنهادی برای آتش‌بس دارد اسرائیل آماده شنیدن است.

    سایت واللا به نقل از یک مسئول عالی رتبه اسرائیلی اعلام کرد: فشارهای بین المللی به ویژه از سوی آمریکا افزایش یافته است. آمریکایی‌ها درخواست تندی را برای پایان عملیات ندادند اما طی گفتگوی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل به نرمی به آن اشاره شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *