×
×
جدیدترین‌‌ها

افزایش شمار شهدا در کرانه باختری/حملات گسترده مقاومت به بئر السبع

  • کد نوشته: 7636
  • اردیبهشت 25, 1400
  • درحالی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی همچنان ادامه دارد، حملات مقاومت به مواضع این رژیم نیز تشدید شده است.
    افزایش شمار شهدا در کرانه باختری/حملات گسترده مقاومت به بئر السبع

    به گزارش نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران نقاط مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد. طبق آخرین گزارش‌ها، صهیونیست‌ها در حملات خود عمدتاً مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند.

    این درحالی است که یک منبع فلسطینی خبر داد که میانجی‌هایی از قطر و مصر و سازمان ملل تماس‌های خود برای رسیدن به آتش‌بس در غزه را افزایش داده‌اند. با این حال، حماس پیشتر اعلام کرده بود که هیچ‌گونه پیشرفتی در عرصه دستیابی به توافق آتش بس، حاصل نشده است.

    منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یک فلسطینی دیگر در کرانه باختری به شهادت رسیده است. با این اوصاف شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری به ۱۱ نفر افزایش پیدا کرد. در ادامه درگیری‌ها در کرانه باختری، فلسطینیان با حمله به یک پایگاه نظامی در جنین، آن را به آتش کشیدند.

    در ادامه این تحولات، حملات گسترده مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود که به دنبال حملات گسترده مذکور، آژیر خطر در شهرک «بئر السبع» به صدا درآمده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *