×
×
جدیدترین‌‌ها

نمایشگاه انفرادی عکس “خواب چینی”

  • کد نوشته: 75393
  • مرداد 30, 1402
  • در تاریخ آمده که مردمی در آسیا و شرق دور ، دارای خلقتی عجیب و متفاوت هستند . این گفته را زمانی بیشتر درک می کنید که مدتی را در کشور بزرگ ، پهناور و پرجمعیتی مثل چین که بیشترین و متفاوت ترین اقوام جهان را با انواع و اقسام نژادها ، رنگ ها و آداب و رسوم در خود جای داده است به سر ببرید .

    نمایشگاه انفرادی عکس “خواب چینی”

    نخست نیوز : چین علاوه بر این ها ، متفاوت ترین و خاص ترین عادات روزانه ، غذایی و هم چنین خواب را دارند که البته در مجموعه عکس با عنوان ” خواب چینی ” می توانید این تفاوت را ببینید و لمس کنید .
    چینیان در عین حالی که بادامی ترین چشم ها را در بین مردم جهان دارند ، پرکارترین مردمان جهان نیز هستند و این پر کاری ، خواب و استراحت مضاعفی را می طلبد ولی از آن جا که این کشور علاوه بر کشاورزی ، یکی از بزرگترین کشورهای صنعتی با بیشترین ساعات کاری نیز هست ، این عامل باعث می شود که زمان خواب آن ها به شدت کم و محدود شود . بنابراین چینیان برای رفع این مشکل مجبورند در زمانی هر چند اندک که به دست می آورند ، فورا زمان های متوالی و کوتاه را برای استراحت های چند دقیقه ای خود داشته باشند .
    این استراحت یا خواب کوتاه می تواند در پارک ، در محل کار و حتی در وسایل حمل و نقل عمومی باشد ولی جالب ترین قسمت قضیه آن این است که این نژاد خاص می تواند به طور ایستاده نیز در هر جایی مثل اتوبوس و مترو و یا در کنار خیابان هم بخوابد .
    این مجموعه عکس که حاصل سفر علیرضا عطاریانی به سرزمین ” اژدهای زرد ” است ، نشان دهنده همین نوع خاص چینیان در خوابیدن و در مکان هایی است که شاید به نظر ما ایرانیان کمی عجیب به نظر برسد .
    عکس های این نمایشگاه را می توانید در پایگاه اطلاع رسانی آسنا به نشانی ذیل ملاحظه نمایید .
    www.asansafarnews.ir

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *