×
×
جدیدترین‌‌ها

خبر بد جدید برای پوتین

  • کد نوشته: 75086
  • مرداد 27, 1402
  • رئیس جمهوری اوکراین گفت که اوکراین دو سامانه دفاع هوایی IRIS-T را از آلمان دریافت کرده است.

    خبر بد جدید برای پوتین

    زلنسکی با اظهار تشکر از برلین به خاطر محافظت از کی‌یف در برابر حملات مسکو، اظهار کرد: دو سامانه جدید دفاع هوایی IRIS-T به اوکراین تحویل داده شده و این سامانه‌های دفاع هوایی، قدرتمند و بسیار مورد نیاز است.

    رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اینکه ما باید انگیزه امنیتی جدیدی به هر کسی در جهان بدهیم که به اندازه ما برای دولت و آزادی خود ارزش قائل است، خاطرنشان کرد: اوکراین و شرکای آن به طور فعال محتوای بسته‌های دفاعی جدید را شکل می‌دهند و زرادخانه دنیای آزاد را با هم می‌سازند.

    وی افزود: ما در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اولین مجتمع صنایع دفاعی در پائیز سال جاری در اوکراین هستیم تا از طریق آن به قابلیت‌های خود برای تولید تسلیحات اضافه کرده و با کمک شرکای خود تولید انواع تجهیزات نظامی را در اوکراین بومی‌سازی کنیم.

    زلنسکی گفت: به تازگی یکی از قوانین کلیدی را امضا کردم که اوکراین برای شروع مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا به آن قانون نیاز دارد.

    رئیس جمهور اوکراین در ادامه با اشاره به اینکه این مذاکرات قرار است امسال آغاز شود، افزود: قانون جدید، انتخاب شفاف، حرفه‌ای و عادلانه قضات دادگاه قانون اساسی را تضمین می‌کند و به این ترتیب کشور ما یک قدم به عضویت در اتحادیه اروپا نزدیکتر شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *