×
×
جدیدترین‌‌ها

اصلاح‌طلبان اگر می‌بینند رأی ندارند، فرافکنی نکنند

  • کد نوشته: 71903
  • تیر 30, 1402
  • فعال سیاسی اصولگرا گفت: فکر نپخته ای است که برخی تصور کنند اگر اصلاح طلبان نیایند، رقابت درون اردوگاهی اصولگرایان با هم می تواند پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان را وارد صحنه کند.

    اصلاح‌طلبان اگر می‌بینند رأی ندارند، فرافکنی نکنند

    به گزارش نخست نیوز ،انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است اما هنوز آرایش انتخاباتی روشنی را در عرصه سیاسی کشور شاهد نیستیم.

    حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره آرایش انتخاباتی جریانات سیاسی گفت: جمهوریت نظام می طلبد همه در انتخابات شرکت کنند؛ رهبر انقلاب فرمودند «حتی اگر کسی مخالف است اما کشورش را دوست دارد پای صندوق رأی بیاید و در انتخابات شرکت کند».

    وی افزود: امیدواریم این طور نباشد که دوستان اصلاح طلب اگر احساس می کنند رأی نمی آورند، دوباره شروع به فرافکنی کنند و مدعی شوند «آزادی رقابت وجود ندارد»، این اتفاق نتیجه خوبی ندارد. تجربه نشان می دهد اصلاح طلبان هر زمان احساس کردند رأی می آورند یا حتی حدس بزنند مقبولیت شان در حدی است که نتیجه انتخابات خیلی اعتبار سیاسی شان را خراب نمی کند، قطعا به میدان می آیند.

    این فعال سیاسی اظهار کرد: با توجه به انتخاب رئیس جدید جبهه اصلاحات، اصلاح طلبان شعار فتنه گران و معاندان و هنجارشکنان را در انتخابات مطرح می کنند تا از این طریق سرمایه اجتماعی شان را احیا کنند.

    وی درباره آرایش انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان افزود: اگر همه کسانی که در جبهه اصولگرایی هستند بتوانند با هم کنار بیایند و در یک فهرست افراد اصلحی را انتخاب کنند، این اتفاق برای کشور و نظام مفیدتر خواهد بود بنابراین موافق با این دیدگاه نیستم که اگر اصلاح طلبان نیایند گروه های اصولگرا رقابت درون اردوگاهی کنند تا تنور انتخابات گرم شود و مشارکت مردم افزایش پیدا کند.

    این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اصولگرایان پایگاه اجتماعی ثابتی دارند و این پایگاه اجتماعی تحت هر شرایطی پای صندوق های رأی خواهد آمد چون دلسوز کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است، برایش هم فرقی ندارد که اصلاح طلبان بیایند یا نیایند، گروه های اصولگرا با هم رقابت کنند یا نکنند بنابراین این فکر نپخته ای است که برخی تصور کنند اگر اصلاح طلبان نیایند، رقابت درون اردوگاهی اصولگرایان با هم می تواند پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان را وارد صحنه کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *