×
×
جدیدترین‌‌ها

دولت‌های اسلامی با توهین‌کنندگان به قرآن و پیامبر قطع رابطه کنند

  • کد نوشته: 70474
  • تیر 13, 1402
  • یک کارشناس مسایل منطقه با اشاره به اقدام شهروند سوئدی عراقی الاصل در توهین و هتک حرکت قرآن کریم گفت که پشت این اقدام لابی یهود قرار دارد.

    دولت‌های اسلامی با توهین‌کنندگان به قرآن و پیامبر قطع رابطه کنند

    حسن هانی‌زاده به گزارش نخست نیوز ادامه داد: برآیند گزارش‌ها نشان می‌دهد از سال‌ها پیش لابی یهودی که در کلیه جنبه‌های سیاسی و رسانه‌ای کشورهای اروپایی به ویژه کشورهای اسکاندیناوی رخنه کرده است، تلاش دارند با شکاف بین اسلام و مسیحیت زمینه واکنش شتاب زده مسلمانان کشورهای این منطقه را ایجاد کنند تا فضا برای اخراج مسلمانان از کشورهای اروپایی فراهم شود.

    این کارشناس مسایل منطقه تصریح کرد: از دو دهه گذشته لابی صهیونیستی نسبت به افزایش مسلمانان در کشورهای اروپایی هشدار داده بود و در این خصوص چندین میزگرد درباره خطر افزایش مسلمانان که از نظر صهیونیست‌ها خطر بالقوه‌ای است داده بودند و مسیحیان را برحذر داشتند از افزایش مسلمانان مهاجر. این مساله نشان می دهد که توهین به پیامبر توسط روزنامه‌های فرانسوی و مقدسات اسلامی از سوی رسانه های دانمارکی و فنلاندی یک برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده است و هدف آن انزوای مسلمانان و وادار کردن آنها به اقدام شتاب‌زده و اخراج آنها از این کشورهاست.

    هانی‌زاده درباره واکنش‌ کشورهای مسلمان در جهان نسبت به قرآن سوزی در سوئد گفت: عمده واکنش‌ها در سطح مردمی بوده است، این واکنش ها برای ملت‌های مسلمان قابل قبول است اما دولت‌های اسلامی باید اقدامات پیشگیرانه بیشتری انجام دهند. سازمان همکاری‌های اسلامی باید از مسلمانان کشورهای مختلف بخواهد کالاهای کشورهای اروپایی را تحریم و از سفر به این کشورها خودداری کنند.

    وی تاکید کرد: به نظر می رسد واکنش‌ها در سطح مردمی است در حالی که دولت‌های اسلامی باید واکنش فعال‌تری از خود نشان دهند و اقدامات عملی انجام دهند، حتی با کشورها به ویژه کشورهای اروپایی که اقدام به توهین و هتک حرمت قرآن و باورهای دینی مسلمانان می‌کنند، قطع رابطه کنند.

    منبع:ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *