×
×
جدیدترین‌‌ها

تاکید رهبر دینی ارامنه بر برقراری صلح و آرامش در منطقه

  • کد نوشته: 69755
  • تیر 3, 1402
  • سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان، به مناسبت پایان دوره‌ی مأموریت خود در ایروان با جاثلیق گارگین دوم رهبر دینی ارامنه دیدار و گفت‌وگو کرد.

    تاکید رهبر دینی ارامنه بر برقراری صلح و آرامش در منطقه

    به گزارش نخست نیوز ، عباس ظهوری سفیر کشورمان در ایروان در این دیدار با اشاره به این‌که سرچشمه‌ بسیاری از خشونت‌ها و درگیری‌ها در دنیا دوری از اخلاق و معنویات است، بر رشد نیازهای اخلاقی و معنوی بشر عصر حاضر و اهمیت پاسخگویی مراکز دینی به این نیازها تأکید کرد.

    وی همچنین با اشاره به رشد همکاری‌ها و روابط دو کشور ایران و ارمنستان در زمینه‌های گوناگون، بر لزوم شناخت بیشتر نسل‌های جوان دو کشور از یکدیگر و ظرفیت‌های موجود تأکید کرد.

    جاثلیق گارگین دوم رهبر دینی ارامنه با دعا از درگاه خداوند برای توقف جنگ در همه‌ نقاط دنیا و به‌ویژه برقراری صلح و آرامش در منطقه، از همکاری‌های نزدیک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان ابراز خرسندی و بر لزوم تداوم این همکاری‌ها در آینده و نزدیکی بیشتر دو ملت و دو کشور تأکید کرد.

    رهبر کلیسای ارامنه همچنین با ابراز سپاسگزاری از فعالیت‌ها و خدمات سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در دوره‌ حضور در جمهوری ارمنستان، از درگاه خداوند برای وی توفیق در فعالیت‌های کاری و شخصی آینده را درخواست کرد.

    منبع : ایسنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *