×
×
جدیدترین‌‌ها

بهادری جهرمی: جوانان طلایه‌دار تحقق بیانات رهبری هستند

  • کد نوشته: 68730
  • خرداد 15, 1402
  • سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن‌ را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.

    بهادری جهرمی: جوانان طلایه‌دار تحقق بیانات رهبری هستند

    به گزارش نخست نیوز ، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «در زمانه‌ای که جبهه ایران‌ستیزان هویت و اعتماد به نفس ملی ما را نشانه گرفته است، ایمان و امید عصای موسای مکر آنان است. رهبر انقلاب در بیانات دیروزشان مسیر تحقق ایران قوی را ترسیم کردند که ان‌شالله جوانان گام دومی پیشرو و طلایه‌دار آن خواهند بود.»

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز گذشته در بخشی از بیاناتشان در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامیدسازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند در حالی که اولاً همه این مشکلات قابل رفع است و به توفیق الهی برطرف خواهد شد. ثانیاً مشاهده مشکلات باید موجب افزایش انگیزه برای یافتن راههای رفع آنها و کمک به افرادی ‌شود که در میدان برای حل آنها تلاش می‌کنند. ثالثاً در کنار مشکلات، پدیده‌های امیدآفرینِ بسیار و پُرشماری در کشور وجود دارد که بدخواهان نمی‌خواهند این پدیده‌ها دیده شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *