×
×
جدیدترین‌‌ها

همنشینی با شب قدر با دعای آزادی فلسطین

  • کد نوشته: 64400
  • فروردین 25, 1402
  • آخرین شب قدر ماه رمضان امسال نیز به پایان رسید و زائران و مجاوران شب زنده دار که ۲ شب پیش در حرم مطهر رضوی در سوگ امیرالمومنین(ع) عزاداری کردند به تاسی از آن امام در شب قدر عهد بستند که فریادرس مظلومان باشند.
    همنشینی با شب قدر با دعای آزادی فلسطین

    نخست نیوز : شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سومین و آخرین شب از شب‌های قدر به پایان رسید این شب، طبق برخی احادیث از دو شب قبل برتر است و از احادیث متعدد اینگونه احتمال داده می‌شود که شب قدر همین شب است.

    در جلد هفتم کتاب وسایل الشیعه شیخ حر عاملی در روایتی از امام صادق(ع) نقل شده که فرمودند: “التقدیر فی لیله القدر تسعه عشر و الإبرام فی لیله احدی و عشرین و الامضاء فی لیله ثلاث و عشرین” تقدیر مقدرات در شب نوزدهم و تحکیم آن در شب بیست و یکم و امضاء در شب بیست و سوم است.

    بارگاه منور رضوی در سومین و آخرین شب از شب‌های قدر نیز میزبان انبوه زائرانی بود که دل در کرم حضرت حق بسته و به امید قبول استغاثه، دست به دامان مهربانی امام رئوف شدند تا فریاد «الغوث الغوث» شان سر به آسمان ساید و مهر قبول بر دفتر ذکرشان بنشیند چرا که شب قدر شب خدایی شدن و شب بخشش گناهان است و در این شب درهای رحمت الهی به روی انسان گشوده می‌شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *