×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس کانون کارآفرینان خراسان رضوی تاکید کرد:
فرصت مغتنم حضور در آسیای میانه با حضور در نمایشگاه ترکمنستان

  • کد نوشته: 59906
  • بهمن 30, 1401
  • رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت: افرادی که قصد مراوده با آسیای میانه را نیز دارند باید حضور در رویدادی مانند نمایشگاه ترکمنستان را غنیمت شمارند.
    فرصت مغتنم حضور در آسیای میانه با حضور در نمایشگاه ترکمنستان

    به گزارش نخست نیوز ، محمد حسین روشنک در این خصوص افزود: همیشه این نکته را گفته ام که تجارت یعنی مراودات بازرگانی بین کشورهای مختلف و رونق این امر نیز به وسیله نمایشگاه های بین المللی صورت می گیرد.

    وی ادامه داد: فردی که در حوزه بازرگانی فعالیت دارد قطعا باید ده ها نمایشگاه مختلف شرکت کند تا بتواند تجربه لازم را در این خصوص کسب کند.
    در رویدادهای بین المللی و هیات های تجاری به دست می آید.افرادی که قصد مراوده با آسیای میانه را نیز دارند باید حضور در رویدادی مانند نمایشگاه ترکمنستان را غنیمت شمارند.

    وی بیان داشت: شرکت ها و برندهای استانی نیز استقبال بسیار خوبی از این رویدادها دارند. قطعا این کار بسیار مثبتی نیز است و باید استمرار داشته باشد.

    وی در پایان گفت: قطعا کسی که قصد تبدیل شدن به بازرگان حرفه ای را دارد، باید هزینه های نمایشگاهی را سرمایه گذاری بداند و صرفا به دید هزینه به آن نگاه نکند تا از این طریق بتواند با بازارهای خارجی ارتباط بگیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *