×
×
جدیدترین‌‌ها

پارسا نوین نخستین گام را محکم برداشت

  • کد نوشته: 52624
  • آبان 12, 1401
  • رقابت‌های لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با رقابت ده تیم در گروه A و ده تیم در گروه B آغاز شد. تیم بسکتبال پارسا نوین نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود عقاب تهران موفق به کسب نخستین پیروزی در هفته اول این دوره از مسابقات شد.
    پارسا نوین نخستین گام را محکم برداشت

    به گزارش نخست نیوز 

    مجید خروشی- بر اساس این گزارش تیم پارسال نوین در گروه “ب” با تیم‌های خانه بسکتبال لئونارد شاهین‌شهر، شهدای بندر ماهشهر، عقاب تهران، نخل جهرم، نوروزی صومعه‌سرا، نیروی زمینی تهران، پاس ناجا کامیاران، کاله تهران و کیان سام بابل رقابت می‌کند.

    در نخستین هفته این رقابت‌ها تیم بسکتبال پارسا نوین نماینده خراسان رضوی موفق شد حریف خود عقاب تهران را در این شهرستان  با نتیجه 69 بر 61 شکست دهد و با این پیروزی اولین گام را محکم برداشت . برحسب وعده مدیرعامل این تیم به هریک از بازیکنان و کار فنی مبلغ یک‌میلیون تومان پاداش پرداخت شد.

    همچنین مدیران این تیم برای ایجاد روحیه به بازیکنان و قدردانی از حامیان مالی مراسم باشکوه رونمایی از لباس تیم و معرفی بازیکنان و کادر فنی تیم را در مجتمع فرهنگی و ورزشی آرمیتاژمشهد برگزار کرد.

    در این مراسم که با حضور مالک و مدیرعامل تیم  بسکتبال پارسا نوین، رییس هیات بسکتبال استان؛ مربیان داوران ؛پیشکسوتان و روزبه ارغوان بازیکن اسبق تیم‌ملی کشوردر مجتمع فرهنگی‌-ورزشی آرمیتاژ مشهد برگزار شد. مالک و مدیرعامل باشگاه پارسا نوین ضمن تقدیر و قدردانی از مسوولان و مدیران و کارشناسان پیش‌کسوت بسکتبال از حامیان مالی ورییس هیات استان تقدیر و تشکر کرد و هدف از تیم داری در استان را استعدادیابی؛ حمایت از جوانان؛ ساختارسازی حرفه‌ای ؛صعود به لیگ برتر؛ ایجاد شورونشاط اجتماعی و توسعه بسکتبال در استان دانست.

    هنرور افزود : به‌عنوان فردی که سال‌ها در عرصه بسکتبال بازی کردن معتقدم باید از جوانان؛ نوجوانان و آتیه‌داران بسکتبال خراسان رضوی حمایت کرد.و امیدوارم در این راستا خانواده بسکتبال ما را حمایت کنند تا به قله‌های برتر که همانا صعود به لیگ برتر و معرفی بازیکنان جوان و شایسته به آرزوهای تیم ملی کوشید.

    در ادامه این مراسم مجید ولی‌پور رییس هیات بسکتبال استان و مدیر فنی تیم پارسا نوین نیز گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حضور بخش خصوصی برای تیم داری را باید به فال نیک گرفت و تا حد امکان از مالکان بخش خصوصی در جهت ارتقای بسکتبال استان بهره لازم و کافی را برد .

    وی تصریح کرد :خوشبختانه بازیکنان بومی و جوان پارسا نوین مصمم و هم‌صدا برای صعود به لیگ برتر آماده هستند و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی مجرب پشت سر گذاشته‌اند.

    مهندس مستشاری مدیرعامل تیم بسکتبال آویژه صنعت در راستای حمایت از تیم پارسا نوین مبلغ پنج میلیون ریال پاداش برای تیم در صورت پیروزی در نخستین دیدار در نظر گرفت.

    بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال پارسا نوین:شهریار قلی نژاد(کاپیتان).ابوالفضل اعتمادی؛پوریا سنچولی؛محمد قلی زاده؛سروش مشیری؛امیر رضا طالبی؛علی گوهری؛سجاد سلطانی؛پوریا سجادی منش؛حسین ساعی؛امیر علی صنعتگر؛ایلیا اولی؛احمد بوستانیان و کادر فنی:محمد قیاسی (سرمربی)؛مهدی اسکویی(سرپرست)؛مجید ولی پور (مدیر فنی)؛مصطفی امینیان(مربی)؛بهمن بنیانگذار(بدن ساز)و صادق غفوریان مدیر روابط عمومی و رسانه این تیم معرفی شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *