×
×
جدیدترین‌‌ها

پروژه بازگشایی بلوار صادقیه به بزرگراه پیامبر اعظم بزرگترین پروژه سال جاری در غرب مشهد است

  • کد نوشته: 48426
  • شهریور 15, 1401
  • وی همچنین گفت: منطقه صفی آباد و محدوده آن در غرب مشهد، از جمله اراضی حسین آباد جلدک مورد اختلاف شهرداری مشهد و شهرداری شاندیز است که شهرداری منطقه ۱۲ وارد مذاکرات پیرامونی این مناطق شده است تا وضعیت آن از نظر استحفاظی واجرای طرح های شهری و مسکونی تعیین تکلیف شود.
    پروژه بازگشایی بلوار صادقیه به بزرگراه پیامبر اعظم بزرگترین پروژه سال جاری در غرب مشهد است

    نخست نیوز :وی گفت: به محض توافق و تعیین تکلیف، اجرای طرح های تفضیلی شهری در این مناطق را کلید خواهیم زد.
    وی با اشاره به اینکه مطالبات زیادی از سوی مالکان برای تعیی تکلیف اراضی صفی آباد مطرح شده است گفت: در صورتی که توافقی حاصل گردد شهرداری منطقه ۱۲ طرح های توسعه و معابر آن را به طور جدی دنبال خواهد کرد و امکان صدور مجوزهای ساخت و ساز هم فراهم خواهد شد.

    مهندس علی زینت بخش شهردار منطقه ۱۲ این مطلب را در بازدید جمعی از خبرنگاران از پروژه های شهرداری منطقه ۱۲ بیان کرد و گفت: با بازگشایی این مسیرها تردد خودروهای سنگین از سایر مناطق مسکونی غرب مشهد حذف میشود و رضایتمندی مردم که قبلا گلایه های برای پیشگیری از ورود خودروهای سنگین به مناطق مسکونی داشتند افزایش می یابد.

    وی همچنین در مورد صدور پروانه های ساخت بنا در این مناطق گفت:. با بازگشایی این مسیرها صدور پروانه های ساختمانی نیز سهل تر صورت می گیرد.
    در این بازدید پیشرف عملیات اجرایی بوستان محله سجادیه ۶ به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط مهندس علی شهرکی رئیس اداره فضای سبز منطقه ۱۲ شهرداری تشریح گردید وی گفت در این بوستان یک مخزن ۲۰۰ متر مکعب آب خام برای فضای سبز ایجاد می شود.
    وی هزینه اجرایی این طرح را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که تا پایان مهرماه به پایان خواهد رسید
    همچنین پارک فضای سبز رحمانی ۲۲ به مساحت ۶ هزارو ۷۰۰ متر مربع افتتاح و مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.
    همچنین عملیات اجرایی پارک ۱۷ هزار متر مربعی رحمانیه ۱۸ نیز مورد بازدید قرار گرفت که برآورد هزینه اجرایی آن ۱۶ میلیارد تومان اعلام شد
    در این پروژه دو مخزن ۳۰۰ متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز احداث می شود.

    خبرنگار : علی ارباب

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *