×
×
جدیدترین‌‌ها

به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
۶۰ روز آموزش رایگان برای رشد فردی و سازمانی

  • کد نوشته: 110355
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳
  • اندیشگاه رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با برنامه زنده آموزشی «مِرصادِ کسب‌وکار» از یکم آبان‌ماه ۱۴۰۳ به مدت ۶۰ روز متوالی از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح  در کلاس اسکای روم اندیشگاه رضوی برگزار می شود .
    ۶۰ روز آموزش رایگان برای رشد فردی و سازمانی

    نخست نیوز – اندیشگاه رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با برنامه زنده آموزشی «مِرصادِ کسب‌وکار» از یکم آبان‌ماه ۱۴۰۳ به مدت ۶۰ روز متوالی از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح  در کلاس اسکای روم اندیشگاه رضوی به آدرس زیر در خدمت علاقمندان خواهد بود. https://www.skyroom.online/ch/aqrlibrary/andishgah

    در این سلسله جلسات اندیشگاه رضوی طاها حسینی (مربی خلق رشد و ساختاردهی به کسب و کار) درباره رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار سخنرانی، بحث و تبادل نظر خواهد کرد. «مِرصادِ کسب‌وکار» به عنوان بزرگ‌ترین رویداد آموزشی اندیشگاه رضوی طی ۹ هفته‌ی پربار با موضوعات به‌روز و کاربردی در خدمت مدیران، صاحبان کسب‌وکار، علاقه‌مندان به رشد فردی و عموم مردم می‌باشد.

    شایان ذکر است اندیشگاه رضوی به منظور فراهم کردن فضایی بایسته برای حضور، گفت و گو و تضارب آرا اندیشمندان در حوزه‌های مختلف علوم به ویژه علوم انسانی در کتابخانه حرم مطهر امام رضا (ع) از سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی و مشغول خدمت است. تداوم شیوه گفت و گو و بحث عالمانه برای دستیابی به حقیقت با توجه به سیره امام رضا (ع)، تحقق عملی کرسی‌های آزاداندیشی، شناسایی روشمند مهمترین پرسشها و فرضیه‌های موجود در آثار مکتوب متفکران حوزه علوم انسانی و فراهم ساختن شرایط و امکانات لازم برای گفت و گوی نقادانه درباره آنها از اهداف مهم راه‌اندازی این اندیشگاه است.

    جواد لگزیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *