×
×
جدیدترین‌‌ها

شهردار مشهد:
همدلی مسوولان کشوری و استانی موجب بازگشایی پادگان ارتش شد

  • کد نوشته: 44141
  • تیر 2, 1401
  • شهردار مشهد گفت: همدلی مسوولان کشوری و استانی موجب بازگشایی پادگان به نفع مردم شد.
    همدلی مسوولان کشوری و استانی موجب بازگشایی پادگان ارتش شد

    به گزارش نخست نیوز ، “سید عبدالله ارجائی” در آیین بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش که با حضور مسوولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: بسیار مفتخر هستم که به نمایندگی دوره ششم خدمت همه خیرمقدم عرض کنم؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه اصل مترقی در قانون اساسی بن‌بست مدیریتی ندارد و بازگشایی اراضی پادگان لشکر ۷۷ یکی از مصداق‌های اثبات این ادعا است.
    وی افزود: آنجایی که بعد از ۱۷ سال دستگاه‌های مرتبط ذی‌ربط در ساماندهی اراضی پادگان با تلاش وافر به توافق نرسیدند، دستور مقام معظم رهبری بازگشا شد، البته همدلی بین مدیران استانی و حمایت مدیریت ملی راهگشای این روند پرمخاطره بود و پیگیری “حجت‌الاسلام اژه‌ای” رییس قوه قضائیه، نیروی مسلح، استاندار خراسان رضوی، حمایت وزیر راه‌وشهرسازی، هماهنگی در ارتش پیروز خراسان و لشکر ۷۷ و نیروی زمینی ارتش به‌ویژه امیر “حیدری” فرمانده نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه نیز بی‌تاثیر نبود.
    شهردار مشهد بیان کرد: در سطح استان اداره راه‌وشهرسازی، دستگاه قضایی، نیروی مسلح و اعضای کمیسیون ماده هفت که دست‌به‌دست یکدیگر دادند تا این پروژه به نفع مردم ساماندهی شود، 400 هکتار اراضی ساماندهی شد و آنچه در مرحله اول در اختیار مردم و زائران قرار می‌گیرد، معابر اصلی و دسترسی اصلی شرقی و غربی است.
    ارجائی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی بیش از ۵۱ هکتار فضای سبز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که نزدیک به ۱۵ هکتار فضای فرهنگی و ورزشی در قالب سوله فرهنگی و ورزشی بهره‌برداری می‌شود.
    وی اضافه کرد: علاوه بر این میدان مشق با وسعت ۶ هکتار در اختیار مردم قرار می‌گیرد، امیدوارم این تغییر در مشهد و این همدلی‌ها به نفع مردم باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *