×
×
جدیدترین‌‌ها

خوش بینی به آینده

  • کد نوشته: 44130
  • تیر 2, 1401
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر اظهار داشتند: امروز هر کاری در کشور علیه سنت‌های دینی و مقدسات دینی انجام بگیرد، یک انگیزه‌ی سیاسی پشتش هست؛ ممکن است خود طرف نداند، اما هست و به این راه کشانده شده.
    خوش بینی به آینده

    تضعیف دین، تضعیف سنت‌های دینی، تضعیف شعائر دینی و مناسک دینی، زیر سوال بردن این‌ها، غیرمنطقی جلوه دادن این‌ها، همه‌چیزهایی است که دشمن از این‌ها استفاده می‌کند؛ حالا ممکن است این کسی که این کار را انجام می‌دهد نداند، توجه نداشته باشد؛ بله، گاهی بعضی‌ها از روی غفلت یک حرکتی انجام می‌دهند.
    ایشان تاکید کردند: امروز سعی دشمن این است که ایمان دینی را تضعیف کند، امید را تضعیف کند، خوش‌بینی به آینده و به مدیریت کشور را تضعیف کند؛ این‌ها چیزهایی است که روی آن دارند برنامه‌ریزی می‌کنند، روی آن برنامه‌ریزی می‌شود. مثلا چه‌کار کنند که عقیده‌ مردم این بشود که آینده‌ای ندارند، آینده بن‌بست است و در کوچه‌ی بن‌بست قرار دارد؛ روی این برنامه‌ریزی می‌کنند، برنامه‌سازی می‌کنند، در فضای مجازی و گاهی متاسفانه در فضاهای رسمی خود ما این‌ها رابین مردم جوری پخش می‌کنند که مردم به این نتیجه برسند که راه‌ها بن‌بست است، راه‌ها خطا است یا به این نتیجه برسند که مسوولین کشور، مدیریت کشور، بلد نیستند کشور را اداره کنند. این‌همه زحمت دارد کشیده می‌شود، این‌همه تلاش می‌شود، در مقابل این تلاش‌ها این‌جوری برخورد می شود. حالا فرض بفرمایید، من‌باب مثال نیروی انتظامی کشور مثلا یک تعدادی دزد را ظرف ۴۸ ساعت بعد از دزدی دستگیر می‌کنند؛ خب باید تشویق بشوند، اما در رسانه‌ ملی خود ما جوری حرف زده می‌شود که به‌جای تشویق، کانه سرزنش می‌شوند! عمدی که نیست ــ مسلم است که عمدی نیست ــ اما غفلت است؛ این غفلت‌ها به سود دشمن تمام می‌شود. هرکسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هرکسی ایمان‌های مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هرکسی مردم را نسبت به فعالیت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسوولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *