×
×
جدیدترین‌‌ها

حسین‌زهی: در آینده نه چندان دور شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

  • کد نوشته: 39933
  • اردیبهشت 9, 1401
  • نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاءالله با استمرار راهپیمایی روز قدس و حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور خواهیم بود.
    حسین‌زهی: در آینده نه چندان دور شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

    نخست نیوز : اسماعیل حسین زهی ، درباره اهمیت روز قدس، به مظلومیت مردم فلسطین اشاره و بیان کرد: در دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان وجود نداشت که آنطور که باید و شاید مراسم روز قدس برگزار شود. اما در سال جاری باتوجه به بهود وضعیت و رشادت هایی که جوانان فلسطینی از خود نشان دادند، مردم با حضور باشکوه در صحنه بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

    نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: مردم در روز قدس بار دیگر انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطینی اعلام می کنند. مردم با حضور پرشور خود در روز قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم فلسطین، به دنیا نشان می‌دهند که تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه بوده و از مردم فلسطین حمایت خواهند کرد.

    حسین زهی در پایان تصریح کرد: ان‌شاءالله با استمرار راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *