×
×
جدیدترین‌‌ها

افتتاح نخستین آکادمی آموزش اختصاصی  مربیان کراس فیت  و TRXبانوان در مشهد

  • کد نوشته: 22471
  • مهر 29, 1400
  • نخست نیوز – محید خروشی– مسوول آموزش کمیته کراس فیت استان خراسان، مسوول کمیته کراس فیت مشهد، داور کراس فیت و مدرس رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی از افتتاح نخستین آکادمی اختصاصی آموزش مربیان کراس فیت و TRX بانوان در مشهد هم رمان با گرامی داشت هفته تربیت‌بدنی خبر داد. مهسا اسدی افزود: این آکادمی باهدف […]

    افتتاح نخستین آکادمی آموزش اختصاصی  مربیان کراس فیت  و TRXبانوان در مشهد

    نخست نیوزمحید خروشی– مسوول آموزش کمیته کراس فیت استان خراسان، مسوول کمیته کراس فیت مشهد، داور کراس فیت و مدرس رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی از افتتاح نخستین آکادمی اختصاصی آموزش مربیان کراس فیت و TRX بانوان در مشهد هم رمان با گرامی داشت هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

    مهسا اسدی افزود: این آکادمی باهدف به‌روزرسانی تکنیک‌های مربیان و ورزشکاران و همچنین آشنایی با علوم و فناوری جدید و تغییرات آموزشی  در راستای استعدادیابی، نخبه پروری و توسعه ورزش کراس فیت و TRX افتتاح شد و درصدد هستیم با جذب جوانان مستعد به مربی‌گری و قهرمانی  در راستای اهداف این رشته‌های ورزشی حرکت کنیم.

    وی از کراس فیت و TRX به‌عنوان ورزش‌هایی مفرح و جذاب برای به دست آوردن تناسب‌اندام و استایل مناسب ویژه بانوان خبر داد و یادآور شد: این ورزش‌ها به‌راحتی قابل‌اجرا در منزل و اماکن کوچک است و قابلیت انعطاف‌پذیری آن‌ها در اجرای حرکات ورزشی بسیار است و از طرف دیگر ورزشی ارزان بوده و در تمام رده‌های سنی قابلیت اجرا را نیز دارد.

    وی درباره امکانات و تجهیزات این آکادمی گفت: با توجه به استانداردهای باشگاهی که برای این رشته‌های ورزشی تعریف‌شده است این آکادمی دارای ۵متر ارتفاع سقف، مجهز به دستگاه‌های مدرن تهویه (هواساز ) و تجهیزات تخصصی کراس فیت ازجمله دستگاه ایربایک، رویینگ، ایر رانر و … سازه استاندارد کراس فیت و همچنین تجهیزات استاندارد وزنه‌برداری و ژیمناستیک می‌باشد که به فراخور تغییر شکل تمرین‌ها و آموزش‌ها امکانات و برنامه‌های دیگری به این جمع اضافه می‌شود.

    وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بانوانی که قصد مشاوره و ثبت‌نام در این مجموعه را دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پیچ اینستاگرام مدیریت آکادمی (مهسا اسدی) به آدرس  mahsa_asadi_coach مراجعه نمایید.

    وی خاطرنشان کرد: در این دوره از آموزش‌ها قصد داریم تکنیک‌ها و تاکتیک‌های جدید آموزشی را به‌صورت تئوری و عملی بازنگری کنیم و هنرجویان و مربیان در خصوص شیوه‌های جدید آموزشی آشنایی کامل پیدا کنند.

    مسوول کراس فیت مشهد درباره تیم داری و حضور در مسابقات قهرمانی کشور اضافه کرد: به‌طورقطع در آینده حضور در مسابقات قهرمانی استانی و کشوری

    جزو برنامه‌های اصلی این آکادمی خواهد بود  تا توانایی خود را ارزیابی کنیم.

    وی درباره تعریف کراس فیت می‌گوید: کراس فیت ترکیبی از حرکات دایره‌ای و تلفیقی از وزنه‌برداری ، ژیمناستیک ، هوازی است  و اگر با تجهیزات  تکمیل‌تری مثل رویینگ و یا ایر بایک ترکیب شود  می‌تواند  کالری سوزی بیشتری داشته باشد پس اگر قصد لاغری دارید به‌شرط اینکه مربی خوبی هم داشته باشید کراس فیت جوابگوی نیازتان هست.

     

    مهسا اسدی مدیر آکادمی vip یکان اضافه کرد:هم‌اکنون با توجه به بازگشایی مجدد سالن‌های ورزشی  مرور تمرین‌ها و شیوه‌های جدید و نو را همراه با تعدادی از ورزشکاران (به‌صورت نیمه‌خصوصی) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌طورجدی پی گیری می‌کنیم و به‌زودی رده‌های آموزش مربیگری را نیز به‌طورجدی آغاز  خواهیم کرد .

    وی درباره این‌که چه تعریفی از کراس فیت دارند می‌گوید:کراس فیت، یک برنامه‌ی ورزشی است که برای به کار گرفتن و تمرین دادن کل بدن به وجود آمده، و ترکیبی است از تمرینات هوازی، تمرین با وزنه، ژیمناستیک، تمرینات استقامتی و انواع دیگر، تا بدن شما را برای شرایط غیرمنتظره آماده سازد.

    این ورزش سخت، تنوع تمرینی زیادی دارد، و همه‌اش هم برای این است که از تمریناتتان حداکثر نتیجه را بگیرید. یک کراس فیتر، هیچ روتینی را در یک هفته دو بار تکرار نمی‌کند، و هر تمرین هم معمولا بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

     

    باشگاه‌های کراس فیت، معمولا سوله‌های بزرگی است (به آن‌ها باکس می‌گویند)، که در آن به‌صورت گروهی تمرین می‌کنند، و هر شخص می‌تواند بین سه تا پنج بار در هفته در باشگاه به تمرین بپردازد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *