×
×
جدیدترین‌‌ها

عبدی:
شکست پرسپولیس مقابل استقلال

  • کد نوشته: 13999
  • تیر 28, 1400
  • پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و یکی از این شگفتی‌ها شکست سرخپوشان مقابل رقیب سنتی خود یعنی استقلال بود.
    شکست پرسپولیس مقابل استقلال

    به گزارش نخست نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست برابر استقلال در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی، به لیگ برتر بازگشت تا سه بازی حساس را در راه پنجمین قهرمانی متوالی برابر ماشین سازی، تراکتور و پیکان را پشت سر بگذارد.

    حسین عبدی در خصوص شکست سرخپوشان در این دیدار، دلایل عدم موفقیت در شهرآورد، تاثیر این شکست در عملکرد سرخپوشان در لیگ و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

    نود و ششمین شهرآورد پایتخت ظاهرا چنگی به دل نزد؟

    هر دو تیم بیشتر در زمین خود سعی بر حفظ توپ داشتند و در زمین حریف توپ را لو می‌دادند. شهرآورد بار فنی چندان بالایی نداشت و در نهایت این دلایل موجب شد تا بازی خوبی از کار در نیاید. در وقت‌های اضافه هم هر تیمی یک موقعیت داشت. در مجموع این بازی چندان بار فنی بالایی نداشت.

    در ضربات پنالتی هم پرسپولیس از حریف شکست خورد؟

    در ضربات پنالتی شانس تاثیر زیادی دارد و استقلال خوش شانس تر بود و توانست در این ضربات موفق تر ظاهر شود.

    این دومین سال متوالی است که پرسپولیس  در جام حذفی از استقلال شکست می خورد. دلیل این موضوع چیست؟

    جام حذفی جام شگفتی ها است و برخی اوقات در همه جای دنیا، نتایج خاصی در این رقابت‌ها رقم می خورد. این نتیجه هم یکی از شگفتی‌ها بود.

    آیا واقعا زور پرسپولیس به استقلال نمی‌رسید؟

    اتفاقا به نظر من اگر پرسپولیس عملکرد همیشگی خود را داشت می‌توانست بازی زیبایی را به نمایش بگذارد و نتیجه لازم را هم کسب کند. به هر حال سرمربی تیم بهترین شناخت را از وضعیت تیمش دارد.

    پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد و سه بازی تا پنجمین قهرمانی متوالی پیش رو دارد. این شکست از نظر روحی و روانی تاثیری ندارد؟

    پرسپولیس باید از این بازی درس بگیرد و به بازی بعدی خود فکر کند. تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس نکته مثبتی در شرایط فعلی محسوب می‌شود.

    ماشین‌سازی، تراکتور و پیکان سه حریف پرسپولیس در راه پنجمین قهرمانی متوالی هستند. آیا این رقیبان می توانند برای پرسپولیس مشکل ساز شوند؟

    فکر نمی‌کنم پرسپولیس مشکلی در این زمینه داشته باشد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *