×
×
جدیدترین‌‌ها

دانستن هرگونه اتفاق در فوتبال حق مردم است

  • کد نوشته: 107988
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳
  • پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر در استانهای مختلف کشور برگزارشد.
    دانستن هرگونه اتفاق در فوتبال حق مردم است

    نخست نیوز مهرشاد عنبری_در حین تماشای دیدارها ، شاهد یک اتفاق نادر و مثال زدنی از نوع مدیریت برگزار کننده  بودیم  که هیچ بهانه و توجیهی  هم نمی شود برای آن تراشید .
    بطوریکه در بعضی دیدارها شاهد وجود دستگاه VaR بودیم و در بعضی از دیدارها خبری از آن نبود .
    اگر شکل و شمایل و اندازه و معیار همه تیمهای حاضر در مسابقات را  نزدیک بهم یا برابر  بدانیم  و همچنین بروز خطا از سوی داوران را از شرایط انسانی فرض کنیم   ، همه دیدارها به یک روش و با یک سیاق باید برگزار و مدیریت شود.
    پرسشی که باید از سازمان لیگ کرد این است چگونه ممکن است بعضی از دیدارها با وی ای آر و بعضی ها بدون آن برگزار شود ؟
    تقسیم بندی شما برای این مورد مهم بر چه پایه و منطقی استوار   است ؟ اگر علت نصب دستگاههای مورد توجه  را در بعضی از ورزشگاهها  برای افکار عمومی تبیین کنید شاید بهتر  بتوان با نبود آن در بعضی از ورزشگاهها کنار آمد .
    در دیدار روز جمعه بین شمس آذر و ملوان یک پنالتی مسلم از دید داور میدان پنهان ماند و موجب اعتراض بازیکن ملوان شدو داور آنرا بر نتافت و یک کارت زرد به بازیکن ملوان ارائه داد .
    تفاوت قائل شدن ورزشگاهها و دیدارها عمده ترین اهرم نا ترازی در مسابقات است . ودر صورت عکس نتیجه می تواند تبعات نابخشودنی در استادیومها را بدنبال داشته باشد.این مهم  می بایست قبل از آغاز مسابقات  مدیریت و پیش بینی  می شد .
    در راندمان ، این اتفاق ضعیف  را باید در چرخه مدیریت فدراسیون فوتبال (سازمان لیگ ) ثبت و ضبط کرد .
    با شرایط فعلی و مشکلات اقتصادی  تنها دلخوشی طیف های مختلف جامعه، پیگیری تمام رویدادهای ورزشی بویژه فوتبال است که در جایگاه خود شور و نشاط وصف ناپذیری را به جامعه تحت هر شرایطی ارزانی می دارد . و هرگونه کوتاهی به مثابه بی اعتنایی به خواسته های مخاطبان است .
    ظرفیت مردم فوتبال دوست کشورمان تا چه اندازه باید سنجیده شود ، نداشتن ورزشگاه‌های استاندارد برای مسابقات داخلی و خارجی  ، فساد در فوتبال ، نداشتن تکنولوژی وی ای آر و مهمتر از همه عقب ماندن از کشورهای حوزه خلیج فارس و رسیدن به  جایگاه سخت افزاری افغانستان ، پاکستان  ،و..، از مواردی است که وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال باید  پاسخ گو باشند .
    باید اشاره کرد قاعده های نگه دارنده ورزش فوتبال با یک کلمه اتفاق می افتد و آن واژه  مردم هستند و فوتبال  بدون مردم  بتنهایی دستاورد و شور و هیجانی  در جامعه نخواهد داشت و به همین منظورهمه مشتاقان به فوتبال سزاوارند  دلایل ضعف ، قدرت و یا تبیین کردن باشگاه از امکانات مختلف را بطور شفاف آگاه شوند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *