×
×
جدیدترین‌‌ها

مجهزترین خانه کراسفیت شرق کشور در مشهد افتتاح شد

  • کد نوشته: 105747
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳
  • بزرگترین مجموعه تخصصی کراسفیت شرق کشور با مدیریت محسن و محمد رضا اسدی در بلوار سرافرازان مشهد افتتاح و به بهره برداری رسید.
    مجهزترین خانه کراسفیت شرق کشور در مشهد افتتاح شد

    به گزارش نخست نیوز: مجید خروشی– این مجموعه اختصاصی با ظرفیت 1200 ورزکارویژه آقایان با مساحت یک هزار متر مربع اختصاصی کراسفیت به عنوان مجهزترین باشگاه با امکانات روز دنیا و بیش از 30 مربی با تجربه د رراستای قهرمان پروری و همگانی به ورزش استان کمک خواهد کرد.

    معاون اداره ورزش و جوانان مشهد در مراسم افتتاحیه خانه تخصصی کراسفیت در مشهد گفت: افتتاح و راه اندازی مجموعه های ورزشی قدم بزرگی برای توسعه ورزش مشهد است و خوشحالیم قهرمانان گذشته ورزش در رشته نوپا کراسفیت مجموعه ای فعال دیگر را برای توسعه این ورزش راه اندازی کردند احمد صالح نژاد اضافه کرد: به قطع چنین مجموعه های مدرن با تجهیزات روز همراه با مربیان با تجربه و با دانش در راستای پیوند ورزشکاران برای رسیدن به پله های ترقی و رشد ضروری است و خوشحالیم مجموعه خانه کراسفیت مشهد با استانداردهای روز جهان افتتاح و به بهره برداری رسید .

    محمد ارزانی سرپرست هیات آمادگی جسمانی خراسان رضوی که در مراسم افتتاح خانه کراسفیت مشهد حضور داشت در باره نقش و اهمیت کراسفیت و ارتباط این رشته با آمادگی جسمانی گفت: این رشته ورزشی با آمادگی جسمانی غریبانه نیست و در راستا و مکمل هم می باشند و عقیده دارم در صورت توجه بیشتر به این رشته جایگاه مناسبی را در میان جوانان پیدا خواهد کرد. وی ادامه داد: امروز خوشحالیم باشگاهی مجهز در راستای کمک به ورزش استان افتتاح شد و ما نیز به عنوان متولی آمادگی جسمانی برای توسعه و ترغیب ورزش کراسفیت در استان اعلام آمادگی می کنیم محسن اسدی مدیر مجموعه خانه کراسفیت مشهد در آیین افتتاح این مجموعه گفت: هدف قهرمان پروری و حضور در مسابقات لیگ کشور برای کسب عناوین گذشته است .

    وی خاطر نشان کرد: 3تیم درلیگ یک و دو و 12 ورزشکار حرفه ای به صورت انفرادی آماده حضور در مسابقات کشور هستند. اسدی عنوان کرد: خانه کراسفیت مشهد با مساحت یک هزار متر مربع با ارتفاع ۸متر تا سقف دارای پارکینگ اختصاصی، سرویس های بهداشتی،رختکن ،نورپردازی و سیستم های مجهز صوتی و برابر با استانداردهای روز افتتاح شد.این مجموعه از ساعت ۶صبح تا ۱۲شب با حضور بیش از ۳۰نفر مربی تخصصی و با دانش و با ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰نفرویژه آقایان آماده عضو گیری است و هم اکنون ۸۰۰نفر از بهترین قهرمانان در رده‌های مختلف سنی نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان در این مجموعه فعالیت می کند. مربی سابق کراسفیت خراسان رضوی در باره هدف از افتتاح بزرگترین و مجهزترین مجموعه کراسفیت مشهد گفت: علیرغم نامهربانی های عظیم نژاد رییس هیات وزنه برداری مصمم هستیم با راه اندازی این مجموعه با قدرت در مسابقات قهرمانی کشور در لیگ های دسته اول و دوم و همچنین رقابتهای انفرادی کشور حضور پیدا کنیم و افتخارات گذشته را تمدید کنیم. اسدی که مدیریت مجموعه کراسفیت یکان را برعهده دارد می گوید: مجموعه یکان در مشهد ۸ باشگاه دارد که ۴مجموعه به صورت اختصاصی در بخش بانوان و آقایان به کراسفیت می پردازد. برادران اسدی از پایه گذاران و بانیان ساماندهی کراسفیت در استان هستند که در سطح کشور عناوین افتخار آمیزی کسب کرده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *