×
×
جدیدترین‌‌ها

آموزشگاه آزاد سینمایی آپادانا با مجوز رسمی

  • کد نوشته: 105714
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳
  • بازی کنید ،آموزش ببینید و مدرک معتبر بازیگری دریافت کنید.نخستین نرم افزارآموزش بازیگری را تحت عنوان (بازی سوپراستار) تهیه و تولید نموده است.
    آموزشگاه آزاد سینمایی آپادانا با مجوز رسمی

    به گزارش نخست نیوز، اسرافیل شیرازی ، مدیریت محترم آپادانا مطرح نمود، سوپراستاربا تکیه برآخرین دستاوردهای پژوهشی وبا رویکرد بهبود و ارتقاء استانداردهای آموزش بازیگری براساس مبانی _کتاب بازیگری و دیگرهیچ_ تنظیم و تولید گردیده است. در این نرم افزار تاکید ویژه ای  بر هوشمندی و کارایی فرد هنرآموزدر مسیر کسب مهارت بازیگری شده است. برخلاف رفتارهای غلط حاکم بر سیستم های کهنه و سنتی اموزش بازیگری که غالبا مراد و مریدی است و عموما به تخریب شخصیت و سرکوب استعداد فرد می انجامد در سوپراستار،حفظ تشخص و تقویت اعتماد به نفس هنرجو ، محور اصلی و مبنا می باشد.هرچالش بازی سوپراستار ، تقویت اعتماد به نفس ،رشد و پرورش استعداد و کسب مهارت را محقق می سازد. نسخه فارسی بازی برای هموطنان داخل کشور کاملا رایگان و در بازار ، مایکت و سایت :bestsuperstar.ir   در دسترس قراردارد .نسخه انگلیسی بازی از طریق گوگل پلی استور برای علاقه مندان به کسب مهارت بازیگری در خارج از کشور با صددلار پرداخت درون برنامه ای از اول مهرماه منتشر می گردد.

    تمامی حقوق مادی و معنوی نرم افزار متعلق به آموزشگاه آزاد سینمایی اپادانا می باشد. هم اکنون می توانید سوپر استار را دانلوود کنید و به خانواده بزرگ آپادانا بپیوندید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *