×
×
جدیدترین‌‌ها

پزشکیان: بر عهدی که بستیم، هستیم

  • کد نوشته: 105792
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳
  • «ما بر عهدی که بستیم، هستیم. ما بر پیمان خود با مردم پایبند هستیم. ما نباید راه را گم کنیم. امام حسین (ع) می‌فرماید که مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود؟ قیام امام برای مطالبه حق است.
    پزشکیان: بر عهدی که بستیم، هستیم

    به گزارش نخست نیوز: مسعود پزشکیان صبح شنبه سوم شهریور ۱۴۰۳ پس از تجدید میثاق اعضای هیات دولت چهاردهم با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی (ره) سخنرانی کرد و با اشاره به سخنان سیدحسن خمینی در این مراسم تاکید کرد: ما بر عهدی که بستیم، هستیم. ما بر پیمان خود با مردم پایبند هستیم. ما نباید راه را گم کنیم. امام حسین (ع) می‌فرماید که مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود؟ قیام امام برای مطالبه حق است. امام (ره) امر به معروف و نهی از منکر را برای احقاق حق انجام داد. این راه و مسیر امام حسین (ع) است.

    وی ادامه داد: شهید بهشتی درباره اسلام می‌گوید اسلام چیزی جز حق و عدالت و انصاف نیست. اگر در جامعه‌ای بی‌عدالتی و ظلم هست، ضد اسلام است. اگر با همه حتی با دشمنان با عدالت برخوردی کنیم، اسلام داریم ولی اگر اینطور نباشد، ما اسلام نداریم. خداوند به پیامبران می‌گوید از شما درباره صداقت شما سوال خواهیم کرد. خدا از همه ما پیمان گرفته است جز حق نگوییم. باید دنبال حق همه مردم بوده و در عمل ان را پیاده کنیم و نشان دهیم به آن پایبند باشیم.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *