×
×
جدیدترین‌‌ها

بدنسازی خراسان رضوی آماده مسابقات کشوری شد

  • کد نوشته: 105696
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳
  •  مسابقات بدنسازی و تناسب‌اندام خراسان رضوی یادواره شهید اسماعیل هنیه به میزبانی مشهد مقدس برگزار و نفرات برتر هر گروه سنی با رای کمیته فنی معرفی شدند.
    بدنسازی خراسان رضوی آماده مسابقات کشوری شد

    به گزارش نخست نیوز: مجید خروشی_ سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به مدت 2روز در مشهد برگزار شد. امیر حسین اخوان افزود: این مسابقات با حضور ۳۲۸ ورزشکار از ۱۴ شهرستان ازجمله: سبزوار، نیشابور، قوچان، تربت جام، تربت‌حیدریه،کاشمر و سرخس در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در سالن شهید بابا نظر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران مشهد برگزار شد.

    وی ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک باهم رقابت و در پایان نفرات برتر جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی شدند. اخوان خاطرنشان کرد: با رای کمیته فنی مسابقات نفرات برتر به مسابقات کشوری که به میزبانی اراک برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند. سرپرست هیات بدن‌سازی خراسان رضوی در رابطه با سطح کیفی مسابقات اظهار داشت:سطح کیفی خوبی در مسابقات داریم و ورزشکاران با بدن‌های آماده و خوب در مسابقات شرکت کردند. وی گفت: خراسان رضوی از پایه‌های مهم واصلی مسابقات بدنسازی و پرورش اندام ایران است و ما بارها و بارها ورزشکارانی داشتیم که در مسابقات بین‌المللی، آسیای و جهانی خوش درخشیدند و هنوز هم نام درخشان آن‌ها بعد از چند سال پابرجاست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *