×
×
جدیدترین‌‌ها

خانم ها و آقایان نماینده و برگزیده

  • کد نوشته: 99275
  • خرداد 3, 1403
  • انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باوجود همه فراز و فرودهایش به پایان رسید و ترکیب نمایندگان ملت برای حضور و جلوس بر کرسی‌های مهم مجلس مشخص شد.
    خانم ها و آقایان نماینده و برگزیده

    نخست نیوز، دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی_هرچند مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات آن‌چنان‌که بایدوشاید چنگی به دل نزد اما به‌هرحال اکنون برگزیدگان ملت این فرصت ارزشمند را به دست آورده‌اند تا بتوانند خدمات شایسته‌ای را برای پیشرفت کشور ارایه دهند.

     بر این اساس سخنی دارم با منتخبان ملت. خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده! اکنون دیگر زمان انتخابات و تبلیغات و وعده دادن به سرآمدِ است از حالا به بعد زمان تلاش، تفکر و تکاپو برای تحقق و ترسیم جایگاه واقعی مجلس شورای اسلامی است که «عصاره فضایل ملت است» و «در راس همه‌ی امور قرار دارد».

    پس باید از قبیله گرایی و حزب‌بازی به‌شدت پرهیز کنید، نمایندگی را فرصتی برای خدمت به مردم و مستضعفین بدانید نه طعمه‌ای برای مصالح و منافع شخصی خود، از دخالت در امور اجرایی پرهیز کنید، اقوام، خویشان، دوستان، آشنایان و فعالین ستادهای انتخاباتی خود را برای پست‌های مختلف به این‌وآن سفارش نکنید، اصلا حق دخالت در انتصابات حوزه‌ی انتخاباتی‌تان و سایر حوزه‌ها را به خود ندهید، از بده و بستان‌های ناصواب دوری گزینید، به مردم وفادار باشید و بدانید آن‌ها ولی‌نعمت شما هستند، دست از پا خطا نکنید، در مهمانی‌ها و سفره‌های رنگین این‌وآن که برای شما دام پهن می‌کنند شرکت نکنید، سفرهای خارجی غیرضروری نروید، به‌شدت و به‌صورت مستمر مراقب اهل خانواده و خصوصا آقازاده‌های عزیزتر از جانتان باشید، از تجملات، تشریفات و تعارفات بی‌اساس شدیدا پرهیز نمایید، مراقب افکار، گفتار، رفتار و تصمیم‌هایتان باشید تا دوره‌ی کوتاه حضور شما در خانه‌ی ملت دین و دنیای تان را تباه نسازد، در تمامی جلسات صحن علنی و کمیسیون‌ها به‌صورت مطالعه شده، فعال، هدفمند و بانظم حضور پیدا کنید، برای مردم وقت بسیار اختصاص دهید و بدون واسطه و چهره به چهره سخن آن‌ها را بشنوید، مکرر به حوزه انتخاباتی خود رجوع کنید و از معاشرت با مردم دوری نکنید، فراموش نشود شما هرگز حق ندارید رأی خود را به کسی تفویض کنید، بفروشید و یا در طرح‌ها و لوایح خاص علیرغم تشخیص کارشناسی و مدیریتی خود به خاطر مصالح و منافع افراد سیاسی یا اقتصادی، گروه‌های فشار و مواردی ازاین‌دست نظر بدهید. نمایندگان و برگزیدگان محترم! فراموش نکنید هر جا که می‌روید خدا هست، می‌بیند، بر رفتار و گفتار شما شاهد و گواه است و روزی باید در برابر او پاسخ ذره‌ذره اقدامات خیر و شر خود و دانه‌دانه رای هایی که داده‌اید را بدهید پس تقواپیشه کنید و به خاطر این‌وآن خود را تباه نسازید که بنا به فرمایش معصوم(ع) «بدبخت واقعی کسی است که آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران تباه سازد». آن چه امروز در اختیار شماست درواقع امانتی است که از سوی جامعه اسلامی و مردم شریف و نجیبی که سال‌های طولانی مسایل و مشکلات عدیده‌ای را تحمل کرده و می‌کنند و به ودیعه در اختیارتان قرارگرفته است. وای به حال آن‌ها که از مبانی ارزشی و اخلاقی اسلام، انقلاب و مردم دوری گزینند و به‌جای امانت‌داری و مردم‌داری به دنبال منافع، مصالح و مطامع خود و نزدیکانشان باشند که در این صورت سخت زیان‌کارند و مدیون شهدا و همه‌ی کسانی هستند که برای امنیت و آرامش امروز مملکت همه‌چیز خویش را قربانی کرده‌اند.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *