×
×
جدیدترین‌‌ها

بیرانوند و این همه اطوار

  • کد نوشته: 101037
  • تیر 3, 1403
  • مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: برنامه‌ریزی ما برای شروع فصل ۱۴۰۳ لیگ برتر ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه است، اما به این شرط که بتوانیم ورزشگاه‌ها را آماده نماییم.
    بیرانوند و این همه اطوار

    نخست نیوز، مهرشاد عنبری_ براساس گفته مسئول مسابقات سازمان لیگ کمتر از دوماه به آغاز و برگزاری رقابتهای کشور باقی مانده است و همه باشگاهها تشریفات و مراحل نقل و انتقالات مرسوم و متداول شروع هر فصل از پیکارها را پشت سر می گذارند و در این برهه با  روشهای مختلف رای زنی و چانه زنی در حال تکمیل بازیکنان مورد نظر خود هستند .
    اما یک بازیکن که بیش از همه جلب توجه کرده و مصاحبه و تبلیغات همه رسانه های اجتماعی را معطوف بخود کرده علیرضا بیرانوند است که باید مورد نقد دو سویه  قرار گیرد .
    باشگاه پرسپولیس یکی از پرآوازه ترین باشگاه کشور با بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه فرهنگی و ورزشی ، بازیکنان بسیار بزرگی از گذشته تا به امروز را در مکتب خود پرورش و باعث شهرت ، ثروت ، محبوبیت آنها شده است و اگر بخواهیم به اسامی بزرگانی که در این باشگاه به سه عنصر یاد شده دست یافته اند اشاره کنیم باید کتابی به وسعت ده ها جلد بنگارش در آورد اما چون بحث رفتن یا ماندن  دروازه بان پرسپولیس مطرح شده می توانیم به بهرام مودت ،بهروز سلطانی ، احمدرضا عابدزاده ، علیرضا دلیخون ،و… اشاره کنیم و هیچکدام ، نازو کرشمه بعضی ها (بیرانوند) را نداشتند .
    پرسپولیس نباید خود را به یک یا چند بازیکن متمرکز کند زیرا پیکره و جاذبه این باشگاه بزرگ  خود بخود بهترین  و تاپ های فوتبال کشور را به جهت بهتر دیده شدن به سمت خود می کشاند .
    تفکرات و مصاحبه های حاضر پیرامون بیرانوند نه تنها سودی برای باشگاه به ارمغان نمی آورد بلکه با این روش نشان می دهید که این باشگاه وابسته به نفراتی است که در ماهیت و اعتبار آن تاثیر گذارند .
    باید بازیکنانی همچون بیرانوند در کش و قوس انتفاع خود باشند شاید از این دستاوردها در  ابعاد مالی بیشتر بهره مند شود . واز هر نوع مصاحبه ای که سبب بزرگنمایی می شود پرهیز گردد .
    ۲/ تیر

    برچسب ها بیرانوند

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *