×
×
جدیدترین‌‌ها

کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی افتتاح شد

  • کد نوشته: 97931
  • اردیبهشت 17, 1403
  • آئین افتتاح کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی طی مراسمی با حضور مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی و جمعی از بازنشسته‌های ادارات ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد.
    کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی افتتاح شد

    نخست نیوز، محمد باقر عطاریانی _در این مراسم سید مرتضی مولوی پور ضمن تقدیر از اعضای هیات موسس و تلاش آنها در تاسیس کانون بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی که اولین کانون در نوع خود در سطح کشور است گفت:امروز با تلاش ‌های جناب آقای دکتر بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های ایشان از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز در صدد هستیم در استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

    مدیر کل ثبت اسناد استان تصریح کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره ، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

    در این مراسم آقایان سید علی تقوی ، محمد صدیقی غفاری و کاظم محمدی پناه که در سالهای گذشته از مدیران ارزشمند سازمان ثبت بوده و در حال‌حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان می باشند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

    در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به آقای مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تاسیس کانون و بازنشستگان اداره اهدا شد.شایان ذکر است توجه به امور رفاهی ، اجتماعی ، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *