×
×
جدیدترین‌‌ها

نرخ دلار به ۷۰ هزار تومان رسیده است!

  • کد نوشته: 96573
  • فروردین 30, 1403
  • نماینده چابهار گفت: شاخص‌های اقتصادی حرف می‌زنند و نمی‌شود منکر شد که نرخ دلار به ۷۰ هزار تومان رسیده‌ است. افزایش قیمت دلار در قیمت تمام کالاها و خدمات اثر خود را نشان می‌دهد لذا صرفا با سفیدنمایی و این‌که بگوییم مشکلی وجود ندارد اتفاقی رخ نمی‌دهد و صورت مسئله به قوت خود باقی است.
    نرخ دلار به ۷۰ هزار تومان رسیده است!

    نخست نیوز،آقای سعیدی، درپی انتقاد شما از عمکرد اقتصادی دولت، معاونت پارلمانی دولت یک بیانیه‌ای صادر کرده و به شدت از اظهارات شما و برخی دیگر از نمایندگان انتقاد کرده است. واکنش شما به این مسئله چیست؟

    من واقعا تعجب کردم، البته نباید تعجب کرد اما در این جو واقعا عمل عجیبی بود. نمایندگان بر مبنای اصل ۸۴ قانون اساسی واقعا حق دارند درباره مسائل کشور صحبت کنند و نمی‌شود دوستان بخواهند هر نوع انتقادی را به این شکل پاسخ دهند و سوال‌ها را پاک کنند.

    با وجود این ‌که من منتقد پر و پاقرص دولت قبل بودم، اما هیچ‌ وقت چنین برخوردی و به این شکل با ما نشده بود، برخوردی که در آن به نمایندگان ملت انگ بزنند و انتظار داشته باشند که ما صرفا مجیزگوی دوستان باشیم، به‌نظرم قطعا چنین برخوردهایی جایگاه مجلس را به مخاطره خواهد انداخت.

    مجلس خانه ملت است و حتما باید دردهای ملت ‌آن‌جا عنوان شود. بنده در صحبت‌هایم همیشه از رویکردهای خوبِ دولت دفاع کرده‌ام، به عنوان مثال دولت در حوزه آبرسانی به مناطق محروم، در بخش فعال شدن بازارچه‌های مرزی، سفرهای استانی عملکرد خوبی داشته، اما قرار نیست وقتی دلار رسید به حدود ۷۰ هزار تومان و ما صرفا فرمایشات رییس جمهور قبل انتخابات را مطرح کنیم، به این شکل و چنین پاسخ‌هایی از طرف دولت دریافت کنیم.

    منبع تجارت نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *