×
×
جدیدترین‌‌ها

توزیع بیش از 6 میلیون فراورده نفتگاز در محمودآباد

  • کد نوشته: 96420
  • فروردین 26, 1403
  • مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه محمودآباد در تولید محصولات کشاورزی و باغی، سال گذشته، 6 میلیون و 598 هزارو 85 لیتر فرآورده نفتگاز و دو میلیون و 55 هزار و 225 لیتر نفت سفید و 88 کیلوگرم گاز مایع یارانه‌ای بین فعالان کشاورزی شهرستان محمودآباد بر اساس سطح زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی توزیع شد.
    توزیع بیش از 6 میلیون فراورده نفتگاز در محمودآباد

    نخست نیوز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتگاز از طریق ثبت فعالیت ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در سامانه و توسط فروشندگی‌های مجاز توزیع، بصورت الکترونیک انجام شد.

    هادی زاده بیان کرد: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند. وی تصریح کرد: با تلاش همکاران و کارشناسان این مدیریت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه محمودآباد، تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی و توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفتگاز انجام شد.

    این مسؤول گفت: 611 دستگاه تراکتور و 540 دستگاه کمباین در منطقه فعالیت دارد و بر اساس سهمیه سوخت ادوات کشاورزی به متقاضیان تخصیص داده می شود.

    برچسب ها فرآورده نفتگاز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *