×
×
جدیدترین‌‌ها

جوایز مسابقات ورزشی آبفا خراسان رضوی اهدا شد

  • کد نوشته: 96141
  • فروردین 22, 1403
  • با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ،مراسم اهدای جوایزنفرات و تیم های برتر رقابت های ورزشی دهه مبارک فجر برگزار شد.
    جوایز مسابقات ورزشی آبفا خراسان رضوی اهدا شد

    نخست نیوز : مجید خروشی – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از استقبال بسیار خوب کارکنان،پیشکسوتان و فرزندان آنان دراین رقابت ها ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آروزی قبولی طاعات و عبادات در باره هدف از برگزاری این مسابقات گفت: انسجام،همبستگی و رفاقت مهمترین هدف از برگزاری این مسابقات بود که خوشبختانه شاهد برگزاری رقابتهای بسیار خوب، با نشاط و سالم بودیم.

    «حسین امامی» افزود: معتقدم توجه به ورزش و حفظ سلامت جسم و روح نیروی انسانی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است وامیدوارم این روند رفاقت و دوستی با ورزش و در کنار هم بودن تداوم داشته باشد. درابتدای این نشست فلاح مدیر برگزاری مسابقات ورزشی گزارشی از روند برگزاری مسابقات بیان و گفت: در این رقابتها 220 نفر از کارکنان در 2بخش بانوان و آقایان حضور داشتند.

    وی اظهار داشت این رقابتها در 9رشته ورزشی آقایان و بانوان برگزار شد. فلاح خاطر نشان کرد: والیبال،فوتسال،تنیس روی میز،دارت،طناب کشی،بدمینتون،آمادگی جسمانی،شطرنج ویژه آقایان و رشته های طناب کشی،دارت،تیر و کمان،تنیس روی میزویژه بانوان مسابقات برگزار شد. وی اظهار داشت: این رقابتها به مدت 3هفته و به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر برگزار و در پایان 121 نفر از شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه های برتر شدند. در پایان این مراسم با حضورمسوولان،معاونان ، قهرمانان ،ورزشکاران و سرپرستهای تیم ها به نفرات و تیم های برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *